Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det stemmer jo forsåvidt det han sier. Vi trenger midtbane og midtstopper.

 

Ellers BS angående Poldi. Kunne og burde spilt mer enn han har gjort denne sesongen

 

Han har bare sagt vi trenger "forsterkninger bakover". Kan godt være at han er fornøyd med Flamini og Arteta som DM og at det kun er en midtstopper han vil ha.

 

Podolski skulle spilt mer ja, spesielt når Cazorla var helt ute av form tidligere i høst. Men men, synes det bare er bra at Poldi går ut i media og sier hvilken mann Wenger egentlig er.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i den uttalelsen, og betryggende at han ser det er bakover han må ha fokus på å forsterke. Det er januar så noen world class spiller har jeg ikke tro på, men får vi inn kurant dekning inn så er det bedre enn ingenting.

 

Saken med Poldi er jo bare en sutrete spiller som ikke fikk et ha det, og jeg klarer virkelig ikke hisse meg opp over en sånn bagatell. Poldi burde være proffesjonell nok til å holdt kjeft om noe.

Lenke til kommentar
07:41SISTE
Sissoko ønsker seg til Arsenal

Moussa Sissoko har avslørt at han ønsker å forlate Newcastle, og ser på Arsenal som en potensiell mulig neste klubb. Det skriver The Telegraph. - Overgangsvinduet er åpent, så ting kan skje når som helst. Det som skjer, skjer, og jeg håper å forlate Newcastle for en større klubb en dag. Jeg ønsker å spille i England, og hvis Arsène Wenger ringer (Arsenal-manager), vil jeg diskutere saken. Arsenal har alltid vært klubben i mitt hjerte, sier Sissoko til Téléfoot, ifølge den britiske avisen.
Yaj or nay?

Lenke til kommentar

Han har vært langt mer enn ganske god for Newcastle. I år som han endelig har fått spille på midten, har han vært enorm. Men Arsenal har vel allerede femten box to box-spillere og syv 10ere, og da blir Sissoko litt overflødig. Og om når det man trenger er en defensiv midtbanespiller så er han i hvertfall feil, for han er virkelig ikke veldig god defensivt.

Lenke til kommentar

Han har vært langt mer enn ganske god for Newcastle. I år som han endelig har fått spille på midten, har han vært enorm. Men Arsenal har vel allerede femten box to box-spillere og syv 10ere, og da blir Sissoko litt overflødig. Og om når det man trenger er en defensiv midtbanespiller så er han i hvertfall feil, for han er virkelig ikke veldig god defensivt.

 

Vi har egentlig ikke så mange B2B. Ramsey og Wilshere. Begge er mye skadet.

 

men vi trenger jo som du sier en mer defensivt anlagt spiller.

Lenke til kommentar

Slik han spilte i fjor, hadde han helt klart forsterket dere. Han var et beist og en ballvinner på midten uten sidestykke. Latterlig god. Han har nok ikke vert helt oppe på det nivået denne sesongen, men man vet jo at han har det i seg. Han er litt treig, vet ikke hvor stort utslag det vil få.

Lenke til kommentar

Legia Warszawas Krystian Bielik (17) skal være detaljer unna å signere for Arsenal. Overgangen, som ifølge The Guardian er verdt rundt 25 millioner kroner, skal gjennomføres innen kort tid.

 

Any thoughts?

 

Kunne ikke brydd meg mindre. En 17-åring til 2,5 mill pund er aldri tiltenkt en rolle på førstelaget, og det er der vi er nødt til å forsterke. Det kommer vi selvfølgelig ikke til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...