Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke han er dårlig, mye bedre enn Arteta og Flamini hvertfall. Hadde gjerne takket ja til han, men det blir aldri å skje.

 

Det beste hadde vært å kjøpt to helt nye DMer og spilt 4-2-3-1 og holdt seg langt helvettes vekk ifra 4-1-4-1 formasjonen. Benket gamle Arteta og solgt/lånt ut Flamini. Det blir nok aldri å skje under Wengers ledelse. Gir jo Flamini og Arteta så mye tillitt i klubben at det er direkte kvalmende.

Lenke til kommentar

Busquets er absolutt ikke noe dårlig spiller. Selvom han har hatt sine ikke-sportslige øyeblikk. Hvorfor mener du han er en flopp? Langt bedre enn f.eks Flamini og Arteta...

Sa aldri at han er dårlig.

 

En av verdens største floppere, som i en som flopper/faller/faker taklinger mot seg samt "skader". Burde heller være skuespiller.

Endret av OhEasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hevder Khedira er ferdig i Real Madrid

Den spanske radiostasjonen Cadena SER melder, gjengitt av avisen AS, at Real Madrid har bestemt seg for at de ikke vil fornye kontrakten til den tyske midtbanespilleren Sami Khedira. Khediras kontrakt går ut i juni 2015 og verdensmesteren fra i sommer har i lengre tid vært linket til blant andre Arsenal og Manchester United.

Årsaken til at Real Madrid ikke skal ha et ønske om å fornye kontrakten, er ifølge Cadena SER at spilleren i fjor avslo å gå i forhandlinger om en forlengelse. I tillegg har Khedira en mindre viktig rolle i klubben nå enn tidligere.

 

 

 

Kanskje lite sannsynlig siden overgangen visstnok ikke gikk igjennom i sommer pga. for høy lønn..

Hvis han jekker ned på lønnslippen, så tar jeg han gjerne. Om RM selger han billig.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

5-8 kamper + 3-5 før han er i form igjen (kanskje mer også hvis han har skadene sprett utover sesongen). Blir fort 30% av en PL sesong. Ikke akseptabelt spør du meg. Lite flyt og kontinuitet i laget, og absolutt ikke bra når han blir en av de viktigste spillerne.

 

Det kan godt hende at han blir kvitt skadeplagene da. Noen klarer det også.

 

E: Han har jo mistet 8 kamper siden sesongstart. En meget skadeutsatt spiller spør du meg. Ikke en sesong uten skader.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Nå skal det godt gjøres å finne spillere som aldri har skader, og Sami sine stats sett over tid, og spesielt siste 4 sesongene så er det ikke hva jeg ville kalt meget skadeutsatt, selv om han har hatt sine skadavbrekk. At han er helt uaktuell på grunn av for mye skader ser jeg i hvertfall ikke helt.
Men selvsagt, finner man en spiller som har samme nivå og som ikke er skadet så løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...