Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ofte har dere sett Alexis på venstrekant?.. Jeg kan erindre at det ikke har skjedd veldig ofte verken i Barcelona eller Arsenal.

Til nød og neppe kan han spille der, men det er ikke hans naturlige posisjon, og når folk spilles ut av sine naturlige posisjoner skjer det samme som skjedde med Ozil.

 

Så jo, jeg står fortsatt fast på at vi trenger en venstrekant som også er venstrefot slik som Podolski. Eller Cazorla som er like flink med begge føttene. Welbeck er hvertfall en katastrofe å spille på kanten.

 

Uansett, DM er prioritet 1. Så får vi håpe på at Wenger virkelig drar en kanin opp av hatten dette vinduet.

Lenke til kommentar

Hvor ofte har dere sett Alexis på venstrekant?.. Jeg kan erindre at det ikke har skjedd veldig ofte verken i Barcelona eller Arsenal.

Til nød og neppe kan han spille der, men det er ikke hans naturlige posisjon, og når folk spilles ut av sine naturlige posisjoner skjer det samme som skjedde med Ozil.

 

Tull. I Arsenal har han og Ox byttet på å spilt på venstrekant, og han har scoret flere mål ved å dra seg inn i banen og bruke høyrefoten sin. Akkurat det en venstrekant skal gjøre. Samme i Barcelona, hvor han og Pedro byttet på kantene. I Udinese spilte han spiss sammen med Di Natale og de byttet på å spille til venstre. Alexis er et talent uten like, litt som Messi. Kan spille overalt i de to fremste rekkene, det er ingenting som er unaturlig for han. Med din tankegang så spiller han allerede utenfor sin naturlige posisjon, siden han først og fremst var spiss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Betale i dyre dommer for en som aldri har spilt på høyere nivå enn et middels ligue 1 lag og som har 2-3 sesonger igjen på et greit nivå? Svært skeptisk.

 

Perrin har bare spilt i St Etienne hele karrieren.

 

Det hadde ikke forundret meg om Wenger hadde funnet på å signere han. Wenger har ikke ambisjoner, så han trenger ikke signere noen ung verdensklasse midtstopper.

Lenke til kommentar

 

 

Arsenal are preparing an incredible £64m move for Real Madrid star Isco. (Source: BBC Gossip)

 

 

100% BS. Hvorfor kjøpe Isco for over det dobbelte av hva vi kunne kjøpt Cesc for for 6mnd siden?

 

Nå er dog Cesc og Isco temmelige forskjellige spillertyper, men selvsagt: Dette kommer aldri i verden til å skje. Helt latterlig at det en gang blir skrevet om som et "rykte".

 

Håper fortsatt vi sikrer oss en skikkelig DM og midtstopper i januar, men jeg har virkelig ikke den store troa for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...