Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Di María hadde vært en god spiller å fått hentet, men tviler på at det skjer. Han har uansett noe vi til dels mangler. Per nå så har det kun vært Ramsey som har vært farlig på skudd utenfor 16m, og dette er noe di María uten tvil kunne tilført laget, ettersom han er en av de mest skuddvillige i Real. Dette åpner for nye rom til Giroud, ettersom forsvaret ikke lengre kan stå å vente på at vi skal spille oss gjennom forsvaret.

 

Men igjen, jeg tror nok ikke di María kommer til oss, og jeg tviler i det hele tatt på at han er til salgs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene til Draxler har vært rimelig sterke (og ustoppelige) siden sommeren så det er utvilsomt noe i de. Draxler har selv fortalt at han har vært på omvisning på Emirates blant annet, men så langt er det ikke noe konkret informasjon som har kommet ut. Interessen er der hvertfall, men som du sier så er The Guardian, The Telegraph og The Times hakket mer troverdig enn de andre tulleavisene.

 

Ellers er jeg forøvrig ikke i tvil om at jeg heller vil ha et verdensklassetalent/verdensklassespiller til £35-40m fremfor et godt talent/god spiller til £25-30m.

Lenke til kommentar

Tar gjerne Morata på permanent basis. Det beste ville som jeg har påpekt tidligere vært et lån med opsjon på kjøp da det ville vært en mindre risiko, men han er såpass ung og talentfull + at han er såpass kjent allerede at han uansett ikke vil miste noe særlig verdi om han ikke slår til hos oss.

 

Er langt mer positiv til et kjøp enn bare et lån uten opsjon som tidligere har vært greia rundt Morata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...