Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja eg seier ikkje at det ikkje kommer på blu ray, men det blei ikkje bekreftet i akkuratt den artikkelen so var linket.

 

Og selvsagt går det, du ser jo mangen gammle filmer på blu ray, kameraet har vell sikkert alltid filmet med høg oppløysning so har det blitt senket og lagt inn på ein DVD plate, so dei skal vell kunne få det til blu ray og.

 

Er ikkje heilt sikker på ka eg snakker om her, men noke sånt trur eg :)

Lenke til kommentar

Har ikke noe peiling på det, men er jo mange eldre filmer som kommer på blu-ray, så ser ikke noe problem med det. 24 er jo ikke eldgammelt akkurat.

 

Edit: Kommer det på blu-ray skal jeg jaggu meg investere i det, selv om prisen nok kommer til å røske i lommeboka. Med mindre det blir flere år til det kommer.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det er vel kostbart å restaurere x antall timer med materiale fra DVD- til HD-kvalitet, så det kan vel ligge noe i det Fox sier om at samlesettet ikke kommer på BD. Uansett hadde vel det blitt så dyrt at det hadde vært uaktuelt for meg å investere i det likevel...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jævla synd det er over.. rett å slett nitrist! men samtidig synes jeg 24 var bedre de 5 første sesongene, de 3 siste nådde liksom ikke helt opp.. men de var stort sett bra. kommer til å savne 24 STORT, det er det lite tvil om. så får vi 24 fans glede oss til filmen :)

 

personlig tror jeg de kommer med en sesong 9, men da mange år til. er jo lov å håpe :D

Endret av simkin
Lenke til kommentar

kommer ikke ny sesong, men det skal komme en spillefilm som de skal angivelig begynne på i begynnelsen av neste år.

 

Synes forresten etter å ha sett igjennom absolutt alle sesongene i strekk at sesong 7 absolutt er en av de beste, sesong 1 er faktisk en av de dårligste!

 

Men å si hvilken som er den beste er veldig vanskelig, synes forøvrig sesong 6 var noe dårlig. sesong 8 hadde fine twist i slutten og helt seriøst, når jack blir sur, da er han awesome å fulge med på :D

Sesong 8 var opp i opp en helt grei sesong, men det var noen scener som virkelig vil alltid sitte igjen:

spesielt delen med hassans død, det var seriøst helt uventet og genialt! også når jack tar på seg den maska og virker udødelig var epic :D

:w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen aom har en link til dette om at de skal lage en film?

Har ikke fått sett alle sesongene i maraton enda på grunn av at jeg mangler sesong 8 på dvd. Er den ute på dvd nå?

Det er så trist at 24 er over, men sånn er det bare. :( Har vært fan fra sesong 3 da jeg begynte å snik titte på det uten at mamma lot meg få lov. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...