Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3WCARsT

http://24.wikia.com/wiki/Season_8:

 

On 26 March 2010, it was announced that Season 8 would be the show's final season.

Poenget er?

 

Bare bekrefte at det stemte. :)

 

Selv om det er trist og at jeg gjerne skulle ha hatt flere sesonger å kose meg med, er det like greit at de slutter nå istedet for å ende opp som Prison Break. Gi deg mens du er på topp!

 

Ja, helt enig. Men utrolig leit uansett.. "/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg kverulerer ikke, jeg påpeker tåpeligheten i manusavslutningen din. Disse kjernefysiske stavene som utgjorde den forrige skitne bomben kom ikke fra ingensteds, men var en sentral del av samarbeidet mellom de muslimske ekstremistene og Russland. Skulle plutselig President Suvarov hatt en ny atombombe i kofferten med til USA? For hvilken forskrudd grunn? Det ville jo ikke hatt noen som helst sammenheng med historien som har blitt fortalt siden Renee Walkers død.

 

Og om Jack kunne hatt mer tid i finalen? Tja, kanskje det, men akkurat her og nå ser jeg ikke helt hvordan de skulle skrevet det inn.

Selvfølgelig hadde det vært en tåpelig slutt, og uten noen spesiell sammenheng med resten av sesongen. Hadde på ingen måte vært en perfekt slutt, utenom todagers-perioden der jeg sleit mentalt med at favorittserien var over. Etter å ha fordøyd, og sett episoden en gang til så er jeg fornøyd med avslutninga. :)
Lenke til kommentar

Da har jeg sett seriefinalen og det er trist at det hele er over. 9 år har gått siden det var premiere i USA og dette er absolutt en av de beste seriene gjennom tidene.

 

Seriefinalen var det jeg håpet på selv, at han overlevde. Det må klart en film til her for å forsette dette, men jeg håper virkelig at Jack finner fred en gang. Det var rørende å se samtalen mellom Chloe og Jack, absolutt. Takk Jack Bauer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynt på maraton fra starten av nå! Herlig! :D Bra jeg ikke har noe jobb atm og bare dasser rundt uansett.. :p

 

Edit: Forresten noen som har hørt noe om noe samlepakke med alle sesongene? DEt er jo must-have. Hadde vært digg på blu-ray, selv om det hadde kosta flesk og mer til.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

For en fantastisk spennende serie, helt klart min favoritt.

Utrolig trist at serien er slutt, en film blir ikke det samme men en liten bonuns er det jo se fram til. Men det blir jo bare 2 timer så er det og over.

 

Men greit dem gir seg når dem er på topp men blir rart og ikke ha noe 24, har alltid hatt det hvert år å glede meg til , tror aldri det er en serie som kan klare å erstatte 24 på samme måte heller så det blir nok maraton på meg også med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...