Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

kul episode :D ikke like intens smo de andre men det er greit, men jack bauer er bare mannen, håper det kommer en meme ut av det han gjorde på slutten!

 

"I used to be a protester in London, but then Jack Bauer shot me in the knee"

 

Gleder meg til fortsettelsen, legger merke til Bauer er enda mer hardcore enn han var før ,noe som er awesome :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jah fy faen for ett nivå på 24 til nå i år, fortsetter det slik så må de jo ha en sesong til? kjenner jeg har savnet dette med jack bauer, gjør så mye genialt den mannen! Liker at de fortsatt kommer med politiske milepæler av og til, dette med droner kan fort bli ett større tema i fremtiden.

 

 

 

herlig å se en hardcore villain og, ikke redd for å ta av noen fingre på datteren for å få sin vilje, så ikke deilig ut ^^ samt jack inne i det datarommet var utrolig intenst, hadde ingen ide om hvordan det der skulle ende ^^

 

Spennende cliffhanger forsåvidt, antar the bad stuff is going to happen now :D

Lurer forsåvidt på hvem det mole er, vil jo anta det er en , eller kanskje det er det de vil vi skal tro!

 

 

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Hvorfor hadde det vært aller best? En av grunnen til at 24 aldri helt gjennomførte i kvalitet var fordi de måtte lage 24 timer i året. Dette har serieskaperne og produsentene også innrømmet. Her har de mulighet til å kjøre en historie på strak vei fremfor å legge til forbanna Hotel Cæsar-handling som serien til tider har gjort som også har ødelagt enkelte sesonger (spesielt sesong 6) fordi de må fylle på med unødvendig fyll for å fylle opp minuttene og timene.

 

Er jeg den eneste 24-fan`en som heller vil ha den best mulige 24-historien, framfor kvantitet?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvorfor hadde det vært aller best? En av grunnen til at 24 aldri helt gjennomførte i kvalitet var fordi de måtte lage 24 timer i året. Dette har serieskaperne og produsentene også innrømmet. Her har de mulighet til å kjøre en historie på strak vei fremfor å legge til forbanna Hotel Cæsar-handling som serien til tider har gjort som også har ødelagt enkelte sesonger (spesielt sesong 6) fordi de må fylle på med unødvendig fyll for å fylle opp minuttene og timene.

 

Er jeg den eneste 24-fan`en som heller vil ha den best mulige 24-historien, framfor kvantitet?

 

Eg var superglad når eg fikk høre det var 12 episoder, så slepper vi kjedelige sidestorys som dattera til erin i sesong 4....

 

Ellers, var episoden idag litt treig, men kanskje nødvendig.

Lenke til kommentar

muligens sesongens svakeste(har jo holdt ett vannvittig nivå til nå så det er lov) men skjedde mye og vi ble kvitt ett par av seriens dummeste personer, fin avslutning på episoden ihvertfall, spennende hva som skjer på den politiske fronten nå, tror man kan greit si at drone politikken sin inntrykk ikke akkurat blir forsterket etter den dagens hendelser ^^

 

Jack Bauer in the field, muligens at han "bryter ut ulovlig" av bygningen for å bevare de politiske interessene med russland, syns det var enda synd at han ikke plantet skuddet på han russiske presidenten på slutten av serien, etter at jeg så alt igjen så tenkte jeg på hvor mye han kan ha styrt siden sesong 1, til syvende å sist var det jo han som var head poncho ^^

 

lurer og hvem the mole er, må jo være en! hehe ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har aldri sett på 24 før, men siden det var snakk om den nye miniserien, tenkte jeg å gi det et forsøk.

Sett til episode 5 nå, og har fått helt dilla!

Når kommer neste episode ut?

Lenke til kommentar

muligens sesongens svakeste(har jo holdt ett vannvittig nivå til nå så det er lov) men skjedde mye og vi ble kvitt ett par av seriens dummeste personer, fin avslutning på episoden ihvertfall, spennende hva som skjer på den politiske fronten nå, tror man kan greit si at drone politikken sin inntrykk ikke akkurat blir forsterket etter den dagens hendelser ^^

 

Jack Bauer in the field, muligens at han "bryter ut ulovlig" av bygningen for å bevare de politiske interessene med russland, syns det var enda synd at han ikke plantet skuddet på han russiske presidenten på slutten av serien, etter at jeg så alt igjen så tenkte jeg på hvor mye han kan ha styrt siden sesong 1, til syvende å sist var det jo han som var head poncho ^^

 

lurer og hvem the mole er, må jo være en! hehe ^^

Der kom mole og :D

 

Herlig episode i dag da! :)

Lenke til kommentar

 

muligens sesongens svakeste(har jo holdt ett vannvittig nivå til nå så det er lov) men skjedde mye og vi ble kvitt ett par av seriens dummeste personer, fin avslutning på episoden ihvertfall, spennende hva som skjer på den politiske fronten nå, tror man kan greit si at drone politikken sin inntrykk ikke akkurat blir forsterket etter den dagens hendelser ^^

 

Jack Bauer in the field, muligens at han "bryter ut ulovlig" av bygningen for å bevare de politiske interessene med russland, syns det var enda synd at han ikke plantet skuddet på han russiske presidenten på slutten av serien, etter at jeg så alt igjen så tenkte jeg på hvor mye han kan ha styrt siden sesong 1, til syvende å sist var det jo han som var head poncho ^^

 

lurer og hvem the mole er, må jo være en! hehe ^^

Der kom mole og :D

 

Herlig episode i dag da! :)

 

hehe jepp, var forøvrig en bra episode, gøy med aksel hennie som en mini bad guy, passet ham godt :D håpte han skulle komme seg utav det der og bli med senere men men, er vel sjeldent en bedre måte å dø på enn å ta med seg 5-6 mann i graven.

ellers spennende på mange fronter, ser nesten for meg vi får en reprise fra det fantastiske sjokket i sesong 8 da de faktisk henrettet den UAE presidenten, tenk så sykt om de hadde gjort det med den amerikanske presidenten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...