Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er nok av ting de kunne hengt fingrene i viss de skulle lagt flere sesonger. Det er jo mange fantastiske serier der ute, men ingen som er som 24, eller som egentlig er i nærheten. :no:

 

This. Fucking this.

 

Dennne episoden her var for god. Denne sesongen har ikke vært under pari som flere har sagt osv, det meste har vært UTROLIG bra. Er så utrolig synd det er bare noen få dager igjen før 24 er faktisk ferdig, men heldigvis vil jeg alltid ha disse 8 sesongene tilgjengelige for meg.

 

Jack Bauer er spesiell, 24 er spesiell. For en episode det var denne uken, og forrige uke for den saks skyld. For en TV-serie.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nå må ikke Bauer-fanskaren her inne glemme at den første halvdelen av sesongen faktisk var under pari. Et stort sett resirkulert plott med få gode nye karakterer, lite wow-scener og Dana Walsh-historien som noe av det kjipeste 24 har produsert. Det var først når vi nærmet oss dobbeltepisoden med Hassan-kidnappingen at vi kom opp på et nivå som kunne måles med glansdagene.

 

Vil dere virkelig ikke at 24 skal avslutte med et enormt smell, noe det ser ut som det gjør nå? Jack er jo helt ute å kjøre og alt kan skje i finalen. Eller vil dere heller at Bauer igjen tilfeldigvis skal bli dratt inn i en nasjonal krise og igjen gjøre de samme tingene?

 

Man må gi seg når man fortsatt har litt krutt igjen å smelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg, DoktorBacon, det er styrken til enhver god serie, nemlig å slutte mens interessen fortsatt er stor, og ha innsikt nok til å forstå at man er i ferd med å gå tom for ideer.

 

Jeg må si at jeg virkelig gleder meg til seriefinalen, og det ser ut til at de kommer til å gå ut med et brak. De siste par episodene av 24 har vært noe av det sykeste jeg har sett på TV (bortsett fra Dexter), og det lover godt foran seriefinalen.

Lenke til kommentar

Uff, ca. 1 døgn til vi får avslutningen av en av tidenes serie imo. Blir vemodig og trist, men også kanskje det beste for hele serien da denne sesongen har vært middels. Har hatt 24 maraton nå de siste ukene, og jeg begynner på 5 imorgen da jeg ble ferdig med 4 i dag. En helt fantastisk serie! Takk, Jack Bauer!

 

"Tell me what i need to know, damn it" :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Uff, ca. 1 døgn til vi får avslutningen av en av tidenes serie imo. Blir vemodig og trist, men også kanskje det beste for hele serien da denne sesongen har vært middels. Har hatt 24 maraton nå de siste ukene, og jeg begynner på 5 imorgen da jeg ble ferdig med 4 i dag. En helt fantastisk serie! Takk, Jack Bauer!

 

"Tell me what i need to know, damn it" :)

Gleder meg til tirsdag ja, kjipt at eg skal ha eksamen på tirsdag, men får heldigviss ikkje vite resultate på trisdag so det kan jo ikkje ødelegge dagen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg er tom for ord. Satt å skalv av episode 22, fantastisk vakkert. Less talk more action, samt grove voldsscener er magisk. Kommer garantert ikke til å få sove i natt.

Lenke til kommentar

Jeg er tom for ord. Satt å skalv av episode 22, fantastisk vakkert. Less talk more action, samt grove voldsscener er magisk. Kommer garantert ikke til å få sove i natt.

Hadde eg ikkje hatt eksamen imåra hadde eg ikkje sovet, men siden dette er siste eksamenen min i livet forhåpentligvis :) har eg ikkje noke valg.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Du klarer det Erlend! Jeg sitter oppe, håper det er noen flere her med meg! :D

 

GLEDER MEG SÅ VANVITTIG MYE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

 

Men gruer meg også, når den SISTE episoden er ferdig... og jeg hører den klokken/evt. ikke hører det hvis Jack dør.. (:() så kommer jeg til å gråte eller noe, helt seriøst... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...