Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

26 år, skadeplaget og har fart som sin viktigste egenskap. Det betyr at karrieren hans ikke er like lang som en tilrettelegger eller Forsvarskjempe.

Han holder PL nivå som så mange andre engelske spillere, men ærlig talt 25M. Bruk heller 10 mer å du har Fabrigas, Hazard eller Ozil som er en helt anna divisjon og vil løfte et lag.

 

Jeg mener at vi kunne fått til bedre om vi ikke gikk for raskeste løsning.

Endret av HArild
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi brukte 100M i sommer på pure s***. Er så lei av at vi aldri gjør et spennende kjøp eller går for kvalitet. Er ikke kvalitet tilgjengelig så venter du til nesten vindu.

 

Likte BR i starten, men etter han kastet penger på alt og alle i sommer har jeg mistet litt troen på hans prosjekt. Markovic var til tider astronomisk god for Benfica, i Liverpool har han vært en skikkelse av seg selv.

Mignolet (Dårlig kjøp) Lovren (Dårlig kjøp) Lallana (Dårlig kjøp) Markovic (Dårlig kjøp) Borini (Dårlig kjøp) Balotelli (Drålig kjøp) Manquillo (crap på lån) Moreno (skeptisk) Allen (Dårlig kjøp)

 

Midt spørsmål er hvor mye penger skal vi kaste bort på dritt?

 

Blir bare deprimert over laget midt om dagen :realmad:

YNWA32 med nytt brukernavn? Du prater jo bare piss. Jeg skal love deg at Markovic forsvarer prislappen innen kort tid. Hvor mange klager over at vi brukte store summer på Henderson nå? La BR få tid til å bygge et lag. Du må snart skjønne at det tar tid, lengre enn to-tre sesonger. Lallana er er klassekjøp. Med en spiss som Sturridge tilbake, så vil det vise seg. Can kommer til å bli en svært viktig brikke (Lucas ut). Og at du kaller Manquillo crap sier mer om deg enn Manquillo. Han er milevis bedre enn Johnson ("crap"). Du er skeptisk til Moreno som på sikt kan bli en Jordi Alba v2. Du må gi det litt tid. Det eneste du har rett i er at Balotelli er et dårlig kjøp.

 

Du sier vi aldri gjør et spennende kjøp. Hva er kjøpene av unge, potensielle stjerner om ikke spennende? Hvis du vil holde med et lag som handler verdensstjerner hvert overgangsvindu har du valgt grundig feil. Det er ikke The Liverpool Way.

 

Og ja, jeg er dritings. Derfor kan det forekomme skrivefeil ;-)

Endret av Leaf
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Merkelig å gi opp BR-prosjektet etter den enorme fremgangen vi har hatt under han. Vi er jo fort inne i topp fire når helgens runde er ferdigspilt, og vi ligger ikke sånn håpløst til for å gå videre til CL heller, det til tross for at vi utvilsomt har underprestert i sesongåpningen. Det er mange nye spillere som kun kan bli bedre, og Sturridge skal vel for guds skyld snart være tilbake.

 

Og det har egentlig ingenting for seg å diskutere om vi handlet for mange nye spillere i sommer. I fjor hadde vi en tynn stall, med CL i tillegg hadde vi vært sjanseløse uten mange forsterkinger.

Lenke til kommentar

90 % av fremgangen vi har hatt under BR er pga Suarez.

hvor mye % av fremgangen til suarez er pga BR, du så jo hvordan han brant og feilet ufattelig mye den første halve sesongen,(ble bare 4 mål på 13 kamper selv om han kom til mange store sjanser) han klaget og filmet også veldig mye i førsten, var først når BR fikk inn den psyokologen suarez roet ned det usportslige og konsentrerte om å kose seg på banen, det var da han slo til for fullt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han var like god når han var i Ajax. Ikke BR som gjorde underverker der, han beit jo til I VM, forde om han liksom var roet ned av BR. Alle spisser kan ha en down, barre se på Balotelli, han bommer på sjanser han scorer på 10 av 10 ganger til vanlig. Viss han begynner og score mye nå så er det ikke BR som har fikset han.

Lenke til kommentar

Han var like god når han var i Ajax. Ikke BR som gjorde underverker der, han beit jo til I VM, forde om han liksom var roet ned av BR. Alle spisser kan ha en down, barre se på Balotelli, han bommer på sjanser han scorer på 10 av 10 ganger til vanlig. Viss han begynner og score mye nå så er det ikke BR som har fikset han.

Han var ikke like god da han var i Ajax, herregud. Merkelig hvordan du har bestemt at BR ikke skal ha noe anerkjennelse for spillernes fremgang. Balotelli har alltid vært en skygge av talentet sitt, totalt elendig de første månedene i Liverpool. Om han mot formodning skulle bli en storscorer, hvordan vet du at BR ikke har noen som helst fortjeneste for det?

Lenke til kommentar

Han kan like mye om fotball som jeg kan om intim frisering så ikke noe å bry seg om.

 

Bare fordi han har andre meninger/synspunkter enn deg betyr ikke det at han har ikke peiling på fotball. Merker at du liker å tro det.

 

Må for øvrig si meg enig i en del ting HArild skriver. Rodgers sine kjøp er oftere elendige enn gode. Jeg skulle også likt å sett mer spennende, ferdig utvikla signeringer som kan bidra mye mer på laget, i hvert fall minst en klassespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han var like god når han var i Ajax. Ikke BR som gjorde underverker der, han beit jo til I VM, forde om han liksom var roet ned av BR. Alle spisser kan ha en down, barre se på Balotelli, han bommer på sjanser han scorer på 10 av 10 ganger til vanlig. Viss han begynner og score mye nå så er det ikke BR som har fikset han.

Han var ikke like god da han var i Ajax, herregud. Merkelig hvordan du har bestemt at BR ikke skal ha noe anerkjennelse for spillernes fremgang. Balotelli har alltid vært en skygge av talentet sitt, totalt elendig de første månedene i Liverpool. Om han mot formodning skulle bli en storscorer, hvordan vet du at BR ikke har noen som helst fortjeneste for det?

 

Han var verdens mestscorende siste sesongen i Ajax med 49 mål på 48 kamper. Han spillte glimmrende også, utfra dine komentarer har du ikke sett noen av de kampene. Hvordan jeg vet det? Fordi jeg har sett Balotelli når han er i form og har selvtilitt.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

 

Vi brukte 100M i sommer på pure s***. Er så lei av at vi aldri gjør et spennende kjøp eller går for kvalitet. Er ikke kvalitet tilgjengelig så venter du til nesten vindu.

 

Likte BR i starten, men etter han kastet penger på alt og alle i sommer har jeg mistet litt troen på hans prosjekt. Markovic var til tider astronomisk god for Benfica, i Liverpool har han vært en skikkelse av seg selv.

Mignolet (Dårlig kjøp) Lovren (Dårlig kjøp) Lallana (Dårlig kjøp) Markovic (Dårlig kjøp) Borini (Dårlig kjøp) Balotelli (Drålig kjøp) Manquillo (crap på lån) Moreno (skeptisk) Allen (Dårlig kjøp)

 

Midt spørsmål er hvor mye penger skal vi kaste bort på dritt?

 

Blir bare deprimert over laget midt om dagen :realmad:

YNWA32 med nytt brukernavn? Du prater jo bare piss. Jeg skal love deg at Markovic forsvarer prislappen innen kort tid. Hvor mange klager over at vi brukte store summer på Henderson nå? La BR få tid til å bygge et lag. Du må snart skjønne at det tar tid, lengre enn to-tre sesonger. Lallana er er klassekjøp. Med en spiss som Sturridge tilbake, så vil det vise seg. Can kommer til å bli en svært viktig brikke (Lucas ut). Og at du kaller Manquillo crap sier mer om deg enn Manquillo. Han er milevis bedre enn Johnson ("crap"). Du er skeptisk til Moreno som på sikt kan bli en Jordi Alba v2. Du må gi det litt tid. Det eneste du har rett i er at Balotelli er et dårlig kjøp.

 

Du sier vi aldri gjør et spennende kjøp. Hva er kjøpene av unge, potensielle stjerner om ikke spennende? Hvis du vil holde med et lag som handler verdensstjerner hvert overgangsvindu har du valgt grundig feil. Det er ikke The Liverpool Way.

 

Og ja, jeg er dritings. Derfor kan det forekomme skrivefeil ;-)

 

Nå vet jeg ikke hvem denne YNWA32 er, men har jeg virkelig så mye feil?

Har vært Liverpool supporter hele livet, men blir bare mer og mer oppgitt over våre prestasjoner. Vi skulle tapt borte mot QPR så det at du forvarer med at vi ligger så langt oppe på tabellen er fordi vi har hatt griseflaks nå i flere kamper.

Fordi du er Liverpool fan er det ikke slik at du må vær enig i alt som klubben foretar seg. Fks. Marko har fått så mye spilletid tross at han er en katastrofe hver gang han spiller. Tørr ikke utfordre og ser vettskemt ut, spiller bare støttepasinger og er forutsigbar.

 

Manquillo sin ballbehanding er til å gremmes over, det eneste han er god til er å forsvare seg, ellers blir det bare støttepasinger og lite fremdrift i spillet. Du tror vell ikke Johnson hadde vært førstevalg viss Manquillo er så fantastisk god som du sier?

 

Moreno er vell den overgang jeg er mest fornøyd med, men du skal også være forsiktig med å si at han er den nye Alba, han må forbedre seg på det defensive og ikke løpe rundt som en villbass på midtbanen.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

26 år, skadeplaget og har fart som sin viktigste egenskap. Det betyr at karrieren hans ikke er like lang som en tilrettelegger eller Forsvarskjempe.

Han holder PL nivå som så mange andre engelske spillere, men ærlig talt 25M. Bruk heller 10 mer å du har Fabrigas, Hazard eller Ozil som er en helt anna divisjon og vil løfte et lag.

 

Jeg mener at vi kunne fått til bedre om vi ikke gikk for raskeste løsning.

Fart som viktigste egenskap? Snakker du fortsatt om Lallana?

Ser ikke sånn ut....

Lenke til kommentar

BR forsøkte jo å hente Costa sommeren 2013 og Sanchez denne sommeren. Men Liverpool var ikke attraktive nok. Så det er ikke nok å legge £35m på bordet for Fabregas, Özil eller Hazard, med mindre vi skal sprenge lønnsbudsjettet. I tillegg kostet Özil over 40, og Chelsea skulle hatt langt mer for å selge Hazard til oss.

Lenke til kommentar

Dagens rykter:
- Kilde

 

 

Fredag 24.oktober

Brendan Rodgers har fått grønt lys fra Liverpools eiere til å handle inn en ny spiss i januar.
Daily Star

Juventus og Roma har kastet seg inn i kampen med AC Milan om signaturen til Liverpools midtbanemann Suso.

MilanNews.it

Mario Balotelli kan bli solgt i januar. Kilder innad i Liverpool utelukker ikke at klubben vil forsøke å kvitte seg med italieneren i det kommende transfervinduet.
Daily Star

Liverpool vurderer å hente Ignazio Abate fra AC Milan som en potensiell erstatter for Glen Johnson. Italienerens kontrakt med Milano-klubben løper ut til sommeren, og 27-åringen vil således være tilgjenglig på Bosman-overgang. Liverpool vurderer også å hente backen for et mindre beløp i januar. Crystal Palace-forsvareren Joel Ward er et annet backalternativ Liverpool har på blokka.
Mirror

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...