Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Yes!!!! Håper det stemmer.

 

Se etter en god spiss nå, for guds skyld.

 

Hva har du imot Remy? Jeg hadde enorme forventninger og gledet meg til å se ham spille, så dette var skuffende. Da håper jeg vi henter Bony eller en annen spiss, Borini er ikke god nok.

Lenke til kommentar

Hva har du imot Remy? Jeg hadde enorme forventninger og gledet meg til å se ham spille, så dette var skuffende. Da håper jeg vi henter Bony eller en annen spiss, Borini er ikke god nok.

 

Remy og Bony er langt under den klasse vi må kunne forvente av ei Liverpool-signering. Borini er yngre enn begge desse, er lojal og sympatisk, på mange måtar allereie ein kulthelt etter sitt bidrag for å gi Liverpool ligagull. Under BR sitt dyktige talentutviklingsregime, kan Borini halde fram den positive utviklinga frå Sunderland, og ta nye steg i retning av fyrstelaget. Så kan heller ein kvalitetsspiss kjøpast inn, når klubben er klar for å vise større ambisjonar.

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

Nå påstår noen aviser at Benzema mener Liverpool ikke er stor nok klubb for han.

Kjedelig om en slik mentalitet skal spre seg rundt om, blant de beste spillerene. Da må en bruke penger som lokkemiddel, og det kan bli dyrt.

Men på en måte forstår eg Benzema. Han spiller fotball nå, og vil vinne noe nå og de nærmeste årene. Han har kontrakt i Real Madrid, som vant CL i vår. Da betyr det ikke så mye at Liverpool var store for mange år siden.

 

Liverpool er ikke en storklubb i Europa pr. idag. De har vært utenfor CL i mange år, og i tillegg solgte de de Suarez nettopp, til en storklubb. Så jeg mener at slike ting er ikke med på å trekke de største kanonene til Anfield. Det må evt skje med penger.

 

 

Jeg håper Liverpool klarer å få til en eller to store signeringer til før vinduet stenger for denne gang.

En virkelig god spiss bør på plass, og da mener eg ikke Bony eller lignende. Huff!

Endret av sector
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...