Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Er ikke nevneverdig interessert i å signere "toppspillere" per dags dato.

1) De koster mye mye penger i innkjøp.

2) De koster mye mye penger i drift.

3) De krever "mye plass" på laget.

 

Jeg vil heller at vi signerer gode spillere og talenter, en topp topp spillere per dags dato.

Hvis vi greier å holde oss ute i Europa et par sesonger så mener jeg at vi heller kan prøve å kjøpe fra øverste hylle. Per dags dato vil jeg heller ha er mer komplett lag som er jevnt over gode, en et middels lag med en stjernespiller.

 

United har stort sett tatt gull de siste årene uten å hatt store stjerner, men et lag som har spilt godt sammen. Når man har sett på laget de tok gull med Fergie de siste årene hans er det strengt tatt helt utrolig at de fikk det til med det mannskapet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Rooney har vi jo hatt i laaang tid. RvP var utrolig viktig når vi tok gull sist gang. Vidic har riktig nok tapt seg etter skadene, men United har absolutt hatt store stjerner. Den største stjernen har selvfølgelig vært Ferguson, så manageren er nok viktigst, og Rodgers virker å være rett mann for Liverpool. Er fullstendig enig i at et lag et viktigere enn én veldig god spiller. Allikevel ser man hvor viktig spillere som har det lille ekstra er. Spillere som står frem når laget feiler. Slike profiler er viktig i toppfotballen.

 

Og store talenter er fint det, men om man ikke vinner noen ting, så vil disse talentene gå til større og bedre klubber når de har utviklet seg. Se på Arsenal. Liverpool må for all del ikke bli som Arsenal har vært. De har kanskje fått CL hvert eneste år, men sjeeelden har klubben kunnet glede supporterne med trofeer.

Lenke til kommentar

Det er jo supert! Jeg tror ikke han er verdt mer enn de £10m vi ga for han, så vi gjør et godt salg der. Loic Remy til drøye 60% av Borini er en god deal IMO.

 

Jeg er overrasket at Liverpool får igjen over £4-5m for han. Helt sykt at Sunderland velger å hente en en spiller til den prisen, når de lett kunne funnet to like gode spillere for til sammen £14m. Newcastle har jo hentet Remy Cabella og Siem de Jong for mindre enn £14m. Opplegg.

 

Imponerende av Liverpool, da. Dette er jo herlig business fra deres side.

Lenke til kommentar

Syns godt at de kunne hentet Reus.

Får inderlig håpe det overhodet ikke er noe som helst sannhet i ryktene om Balotelli, han er ingen lagspiller, altfor høy på seg selv. Har ingenting i Liverpool å gjøre.

Trenger Liverpool en spiller som Vidal? Skal ærlig si at eg kjenner ikke til Vidal noe særlig, men på midtbanen begynner det å bli folksomt etterhvert.

Samme med Pogba. Trenger de han?

Spørs om det er så mye sannhet i alle disse ryktene da...

I stedet for å lete etter flere til midtbanen, bør de kanskje få solgt unna noen. Lucas og Allen f.eks.

 

Spiss er noe de trenger. Aspas er borte heldigvis, Borini er på vei bort heldigvis (og for første gang kan det se ut som at Liverpool faktisk får en god pris for en "dårlig" spiller (han fungerte ikke i LFC))

Remy på vei inn, ikke så dumt kanskje.

 

Det er jo en mulighet for at Liverpool ikke henter flere veldig dyre spillere dette vinduet også.

De skal bygge ut stadion og trenger vel en del millioner der også.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Leste at han hadde uttalt at det bare er tre lag som er av interesse, og det er United, real m og Liverpool.

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/07/23/report-vidal-would-only-want-move-to-one-of-three-clubs-includin/

Seriøsiteten til denne har eg ingen anelse om hvordan er.
Bare to av disse kan friste med Champions League denne sesongen. Men det kan jo Juventus og...

Endret av sector
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...