Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men æren må jo deles. Det laget som "oppdrar" spilleren gjennom barn og ungdomsår legger jo selvsagt fundamentet, men det er jo utvilkingen de siste årene som har tatt helt av i Sterlings tilfelle.

 

Det er sant.

 

Liverpool har uansett en vei å gå når det gjelder talentutvikling. Everton er bedre på dette, og kan fort være grunnen til at de beste yngre spillerne i Liverpool ofte velger Everton foran Liverpool.

Lenke til kommentar

 

Å ja, han kom til Liverpool som 14-åring elns som et stort talent fra QPR. Jeg lar Liverpool ta æren lell :)

 

Vel, han kom vel året han fyllte 16 :)

 

Skulle ikke Godset hatt sin del av æren dersom Liverpool hentet Martin Ødegaard nå?

 

 

Sant det, han var 16. Jeg mente å huske at han var 14, men der tok jeg feil.

Lenke til kommentar

Fra ap.no:

 

"AC Milan skal være villige til å lytte til tilbud på Mario Balotelli denne sommeren.

 

Liverpool skal nå ha uttrykt et ønske om å hente Balotelli som erstatter for en annen urokråke, Barcelona-klare Luis Suárez.

 

Ifølge italienske SportMediaset skal Balotellis agent fly til Liverpool de neste dagene, for å forhandle med Liverpool.

 

Milan skal kreve en overgangssum på rundt 20 millioner euro (rundt 170 millioner kroner) for Balotelli."

 

Vi ville fått et beist av en spiller og en av fotballens største profiler, men spørsmålet er jo hvor skadelig han kan være for resten av spillergruppen. Kun 23 år da, så evt. dårlige holdninger kan fortsatt bedres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

TurtelWar, RollsReus, ANXVIII og til dels Emils skriver så mye usaklig at det ikke er verdt å lese.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...