Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende på Deadline Day!

 

Noen av ryktene:

 

Det villeste ryktet idag:

 

Suarez til Real Madrid, mot Isco/Morata +££££££££

 

Inn:

 

Yevhen Konoplyanka

James Milner

Ivan Rakitic

Nigel De Jong

Fernando

Gökhan Inler

Arda Turan

Isaac Cuenca

Ever Banega

Tom Ince

 

 

Ut:

 

Aspas----> Valencia

Agger-----> Napoli

Coates----> Nacional

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at dette vinduet ender med Jack Robinson tilbake fra lån.

 

Det er jo ganske bra jobbet av Brendan Rodgers og co. Vi burde seriøst ansette noen som har peiling på transfers. Dette holder rett og slett ikke mål.

 

Eller det vil si, det holder mål for en klubb som ønsker å ligge mellom 6-9.plass (der vi er i øyeblikket rent styrkemessig). Fortsetter dette så blir det 10-12.plasser fremover.

 

For Suarez forsvinner 100% til sommeren og vi klarer jo kun å hente inn kvalitet som Aspas, Alberto, Cissokho og lignende.

 

Måtte de neste timene vise at jeg tar feil, men har lært å se fakta for det det er.

Lenke til kommentar

Skal være lovende nær Yevhen Konoplyanka.

 

Ngoo sendes på lån til Walsall

 

Alle rykter om at Yevhen Konoplyanka skal fly til Merseyside i dag kan legges dødt, skriver Smith i BBC. Dersom Ian Ayre får til en avtale vil den bli gjort i Dnipropetrovsk, hvor det blir meldt om 23 minusgrader i dag.

 

Det store hinderet skal være å bli enig med Dnipro da eiren av klubben ikke ønsker salg.

 

Som sagt tror jeg vi kan drømme om denne overgangen. Vi kan også drømme om Ronaldo, Messi og Zlatan. Jeg er realist og tror på Jack Robinson.

 

Vi kan jo se om vi får Ronaldo eller Messi innen midtnatt

 

Lenke til kommentar

vel, er jo klart at det igjen krangles om "småpenger"

 

Er snakk om at klubbene er enige om totalpris. Men Liverpool vil betale £3,7M på et senere tidspunkt (CL bonus, 50 ligakamper). Istedet for å få spilleren ender dette nok en gang med at vi neeeesten klarte å signere en spiller.

 

Fra L.no:
Liverpool ønsker å betale €15 millioner (£12,3 millioner) umiddelbart, og det restende beløpet opp til £16 millioner etter visse kriterier.

Deler av summen vil Liverpool betale dersom de når Champions League, og resten når 24-åringen spiller sin 50. kamp i den røde trøya.

Dnipro-eier, styrtrike Ihor Kolomoysyi, ønsker hele overgangsummen med en gang.

Lenke til kommentar

"Deal very unlikely. We have a very good relationship with the president Kolomoyskyi. He doesn't want to sell...

"Yehven and his father respect that."

Deal off?

"No. Not yet. But it's very unlikely."

 

 

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/live-transfer-deadline-day-latest-6645642


Om dette stemmer så blir vi vel skuffa igjen.. Og jeg som tillot meg selv å drømme :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...