Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper og tror at vi forsterker både elleveren og troppen i januarvinduet.

 

Av "longshots" er Mata/Pastore de vi har blitt linket til og som hadde vært en drøm. Et kjøp av en av disse ville gitt oss 1,5 fot innenfor CL.

 

Virker som Salah kommer, håper på ytterligere en back og gjerne en sentral midtbanespiller (helst en som kan gå rett inn på laget og ta plassen til Lucas).

 

Et salg/utlån for salg senere av Aspas hadde vært flott, da er det logisk å hente inn en spiss som funker bedre som backup en spanjolen.

Lenke til kommentar

Liverpool to line up January swoop for Napoli defender Armando Anastasio? http://mirr.im/Kmeuq1

Adam Morgan looks like he will join Yeovil on a permanent transfer this month. #LFC

Liverpool are closing in on a deal with Udinese for highly-rated midfielder Emmanuel Badu #Udinese #LFC #Liverpool http://bpfootball.net/liverpool-close-in-on-badu-deal/

 

Lenke til kommentar

Salah ser ut til å ryke, £12M er en prislapp LFC ikke vil betale i motsetning til andre klubber.

 

Salomon Kalou (28) er også linket, £2,5M. Han er ingen drømmesignering, men som tredje valg på spissplass samt at han kan spille ving så synes jeg han er et helt ok kjøp. Bare to år eldre en Aspas og uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar

Så 30.min av Derby v Chelsea, Hughes viste at han er den som kommer med de kreative fremspillene og klarer å sette fart på kula med en pasning som fører til press. Altså god på "offensive passninger".

 

Kunne likt at Liverpool hentet han (£5-7M og gjerne 4års kontrakt med 18 mnd lån tilbake til Derby)

 

Ince kunne vi kjøpt for £3M med lån tilbake til Blackpool på 6mnd

 

Om ikke begge så ihvertfall en av de. Det sammen med Salah, Kalou og en høyreback så ser troppen veldig grei ut om 6 mnd når vi skal starte opp preseason mtp CL (vi får tilbake 3-4 gode utlåns spillere også).

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
- Vi får bare se hva som er tilgjengelig. Det er ingenting å melde for øyeblikket. Vi får se hvordan markedet utvikler seg de neste ukene.

 

- Jeg ville like å forsterke dersom jeg kunne. Det er noe vi ville gjøre, men bare på grunnlag av at det finnes riktig kvalitet som kan forsterke oss.

 

BR etter dagens kamp. Ser ikke lovende ut.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi hadde tjent mye på å bytte ut Lucas med en bedre defensiv midtbanespiller. Gjerne en som var raskere, sterkere, med et bedre overblikk, og som gjerne også klarer å avslutte. Om Lucas hadde holdt toppnivået sitt hele tiden hadde det ikke vært noe problem, men det er veldig sjeldent at han er i toppform.

 

Eller er det bare meg som ikke får med meg alt Lucas gjør uten ball?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror vi hadde tjent mye på å bytte ut Lucas med en bedre defensiv midtbanespiller. Gjerne en som var raskere, sterkere, med et bedre overblikk, og som gjerne også klarer å avslutte. Om Lucas hadde holdt toppnivået sitt hele tiden hadde det ikke vært noe problem, men det er veldig sjeldent at han er i toppform.

 

Eller er det bare meg som ikke får med meg alt Lucas gjør uten ball?

Du ettersøker en midtbanespiller (defensiv) som skal kunne avslutte?

Hmm, lukter litt ironi her i forhold til hva spillere skal gjøre og ikke gjøre i forhold til forskjellige posisjoner.

Lenke til kommentar

Folk mener at det er helt greit at Coutinho bommer på 2-3 alene med keeper, argument blir at hans jobb er ikke å score. på den andre siden mener andre motsatt, at slike egenskaper er viktig, selv for en DM.

 

Viser vel bare hvor vanskelig det er å bygge opp et lag der alle fans blir fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...