Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt det sier seg selv ja, men om de får det til er en annen sak.

 

Oblak er jo verdens beste keeper per dags dato, så klart man vil ha han. Hvis De Gea mot formodning vil bort, så er drømmesituasjonen en slags byttehandel med Atletico.

 

Eriksen er nøyaktig det vi trenger, men skal vi få han blir vi nok nødt til å gjøre det bra i ligaen fremover i tillegg til at andre klubber (Juventus, Real, Barcelona) ikke trenger han.

 

Hvis Pogba skal gå blir han en av de dyreste spillerne noensinne, aldri i livet om han slippes gratis!

Lenke til kommentar

Ser bra ut det, så lenge vi får Lingz på benk

 

(om du fjerner alt i Twitter-linken etter tallene, så kommer tweeten opp i tråden?)

Sancho hadde vært så i tråd med det Solskjær er i gang med, og vi ville endelig fått løst høyrekanten. Da kan James være på venstre, synes han er best der.

 

Ja, vet! Men noen ganger fungerer det bare ikke...

Lenke til kommentar

Sancho er også en mye mer skapende spillertype, og ikke bare en målscorer. Vi trenger mer kreativitet.

 

 

 

 

Har brukt å funke for meg, når jeg trykker på den knappen før jeg limer inn linken. Om diskusjon.no oppfatter at det er en link, så blir den blå, og de legger til [url= eller hva det er. Da funker det ikke

 

 

a01bf41c5c7893d954fc732eeea42abf-full.pn

 

 

 

Lenke til kommentar

Kjipt med De Gea situasjonen. Jeg trodde for noen måneder siden at det var bekreftet ny kontrakt, men tydeligvis ikke. Pinebenk for fansen. Greit at han får like bra betalt som Pogba, men tidligere var det snakk om enorme summer.

 

Litt merkelig hvis det er betaling som avgjør for De Gea. Alternativene er få for United og tidspunktet verst tenkelig. Hadde vært krise for United å måtte jakte ny keeper neste sommer heller enn å fokusere på alle de andre viktige oppgavene de har fremfor seg.

Lenke til kommentar

Krisen ligger i antall sjanser som kommer i mot og hvor enkelt motstanderne får lov til å valse forbi hele midtbanen. United lekker jo som ei sil, og det er ikke et keeperproblem. Om De Gea går så skjønner jeg det godt. Vi setter inn Romero i mens, så må vi bare håpe at ledelsen tar signalet i fra en misfornøyd De Gea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...