Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at ikke klarer å roe ned overgangspratet, når mange mnd til neste vindu åpner.

 

Når det sagt, så ser midtbanen vår så tynn ut, at vil påstå at trenger rundt 3-4 spillere inn før ser ok ut...

 

(1) pga Pogba forsvinner neste sommer, (2) pga Matic for gammel, (3) pga Mata og Lingard ikke gode nok, og (4) fordi skjer ikke at at både Pereira og Fred slår igjennom og viser seg gode nok denne sesongen.

 

 

Lenke til kommentar

Når det sagt, så ser midtbanen vår så tynn ut, at vil påstå at trenger rundt 3-4 spillere inn før ser ok ut...

Dette er kanskje den mest brukte setningen av en United-fan siden 2013. (jeg sier ikke at jeg er uenig forresten)

 

Noe som igjen forteller litt om hvor svake trenere man har hatt (bortsett fra LvG), og hvor svak rekrutteringspolitikken har vært.

Lenke til kommentar

Ja, vi har vel vært en 3-4 spillere unna siden det. Synes det er flere positive tegn til bedring i både rekrutteringen og spillerlogistikk nå, så får vi bare håpe at det varer og at styret gir Ole tid. Kommer til å ta minst to vinduer til med backing fra klubben.

 

Det som er bra:

- Fellaini og Valencia, som ikke var gode nok, er ferdige i klubben

- Dødkjøtt som Rojo og Darmian er ikke en gang i nærheten av kamptroppen

- Jones og Smalling har ikke vært i troppen ennå denne sesongen

- Åpenbart at Ole vil selge flere av disse spillerne

- Lukaku passet ikke inn og ville ikke kjempe for klubben, rett ut med han

- Kjøpene vi har gjort har forsterket vårt største problem forrige sesong, forsvaret

- At De Gea skriver under ny kontrakt

- Vi hoppet ikke på deals som Bale eller James

- De unge spillerne våre får sjanser

- Vi har hatt ligaens yngste lag på banen alle rundene

 

Det som ikke er bra:

- At vi potensielt må gjøre flere kjøp på midtbanen

- At vi ikke har erstattet Herrera og Lukaku

- Vi har enda ikke har klart å selge spillerne som i praksis er ferdige i klubben

- Vår soleklart beste spiller kan forsvinne neste år

 

Mer positivt enn negativt, men skal denne restarten fungere på sikt må Ole få backing og det vet vi jo ikke om han gjør.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er kanskje den mest brukte setningen av en United-fan siden 2013. (jeg sier ikke at jeg er uenig forresten)

 

Noe som igjen forteller litt om hvor svake trenere man har hatt (bortsett fra LvG), og hvor svak rekrutteringspolitikken har vært.

 

Yup... Og jeg tror det vil fortsette å være et problem før vi får en sportsdirektør som får muligheten til å jobbe med helheten - med et perspektiv som hele tiden er flere år inn i fremtiden. Den dagen OGS får sparken, er vi helt avhengige av en sportsdirektør som har en klar ide om hvilken manager og trenere som kan fortsette å utvikle laget i samme retning.

 

Og slik vi driver på overgangsmarkedet, er det helt tydelig at Woodward ikke er i nærheten av å ha dette perspektivet. Det er helt utorlig at CB problemet ikke ble tatt tak i i fjor sommer. At vi ikke har forsøkt å forsterke RW siden vi fikk inn Mkhitaryan sommeren 2016 (James kan vise seg å kunne fungere her, men burde strengt tatt hatt en spiller til som konkurrerte om den plassen).  Og at ikke Fellaini, Herrera (og Carrick) (og delvis Matic og Pogba (siden han garantert forsvinner neste sommer)) er blitt erstattet.  Før det igjen var det store problemet backplassene, og tilbake under LvG - midtbanen så ille at Rooney ffs ble forsøkt omskolert til midtbanespiller. Og nå er det på mange måter der vi er tilbake igjen, et lag uten en sterk midtbane - som overhode ikke evner å slå motstandere som legger seg bakpå.

 

Jaja. Vi får bare håpe på at OGS finner en løsnings med det han har. Jeg tror han er helt avhengig av å få i gang Fred, Pereira eller Matic, da Pogba ikke kan spille som om han er to spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Håper dette går gjennom. Lykke til i Italia, Smalling. Godt å se at i hvert fall en av de spillerne som er ute i kulda har ambisjoner, og ikke sitter ut kontrakten. Rojo neste forhåpentligvis.

 

Hadde helst sett at både Rojo og Jones gikk før Smalling, for han er den minst skadeplagede og beste stopperen av disse. Men men, dette er et godt tegn og det er bare å håpe på at et par til følger.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...