Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette styret vi har er tragisk! Nå har vi trukket oss fra Dybala, som er forståelig pga han ønsket egentlig ikke å komme og hadde høye lønnskrav. Solskjær vil ha spillere som ønsker å komme til klubben. Men nå sies det at Bruno Fernandes som har vært ryktet til oss siden mars, nå skal Solskjær ikke lyst å ha han i klubben!? Hva er det denne klubben driver med? 

Lenke til kommentar

Det har blitt sagt tidligere i sommer også, at United ikke er interesserte i Fernandes.

 

Ingen av ryktene om han har kommet fra troverdige journalister i England, alt har kommet fra Portugisiske medier som er kjent for å plante historier. Dette fra Simon Stone i dag er første gang (som jeg kan huske) at en tier 1 journalist har vært først om noe som helst med Bruno.

 

For alt vi vet er ikke United og Ole interessert, eller så er Fernandes ikke interessert.

 

Sjansen for at han faktisk kommer finnes også fortsatt.

Lenke til kommentar

Meget synd om Dybala ikke kommer, da må vi få inn en annen, og tiden er knapp nå.

 

Synd, men så lenge han ikke selv vil til United er det ikke noe poeng.

 

Jeg tror han hadde passet perfekt inn i systemet til Solskjær og vi trenger en slik spiller, men vi må slutte å hente spillere som ikke vil til klubben. Skrives også at klubben ikke ville møte de høye lønnskravene hans. Da er dette et skritt i riktig retning!

 

Meldes om et skambud på Pogba i dag, fra Times-journalist Paul Hirst (tier 2):

 

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Synes United har gjort hovedjobben i dette overgangsvinduet.

 

De har hentet høyreback og midtstopper, noe som var kritisk viktig. I tillegg har de signert ny avtale med De Gea.

 

Jeg sa vel før overgangsvinduet at United hadde behov for å øke bredden på topp og muligens hente en midtbanespiller. Så spekulerte jeg vel i om noen av spillerne burde erstattes av nye (Lukaku, Pogba).

 

De har økt bredden på topp med James.

 

Jeg mener hovedjobben som IKKE er gjort er å kvitte seg med Sanchez.

 

Og stallfyllet, en del spillere man bør kvitte seg med der også.

 

Antatt førstelag (4-3-3)

 

De Gea

Bissaka - Lindeløf - Maguire - Shaw

Matic - Pogba - Fred

Lingard - Rashford - Martial

 

Typisk innbytterbenk/rotasjon:

Romero

Jones

McTominay

Mata

Pereira

James

Lukaku

 

 

En bra lagoppstilling det, spørsmålstegnet er midtbanen, men der har jeg lagt til 3 stykk i rotasjonen, så det skal vel kunne løses å lage en god midtbane med de 6 spillerne. Eventuelt bør man selge 2 av dem og erstatte dem med en virkelig klassespiller på midtbanen.

 

Ellers er jo troppbredden i forsvaret meget stor, for stor. Noen bør selges, og noen kan brukes som reserver. Vanskelig for meg å vurdere hvem som bør beholdes som høyre og venstre back reserve og stopper reserve i tillegg til Jones.

 

Sannsynligvis selge Darmian, Smalling og Bailly. Få inn mest mulig penger og kvitte seg med (sannsynligvis) høyeste lønninger. Da sitter man igjen med Rojo og Jones som reserver, pluss mange talenter som reserve på høyre og venstre. Pluss Ashley Young.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Fred er nok ikke inne i et førstelag. Trolig er også McTominay før Matic slik det ser ut nå. Du glemte Tuanzebe og Smalling, som begge er bedre enn Jones. 

 

Det trengs helst en midtbanespiller til, ja. Herrera må erstattes og Fred/Pereira ser ikke klare ut til å gjøre den jobben like godt. Det vil være et sjansespill ikke å gjøre en signering der. 

 

Diogo Dalot er backup på høyrebacken og Ashley Young er backup på både venstre og høyreback. 

 

Lukaku kommer etter sannsynlighet til å bli solgt, men det haster ikke. Det er fortsatt lenge til vinduet stenger i de andre landene. Får ikke United et godt nok tilbud nå så kan han beholdes frem til januar, for vi er ikke nødt til noen ting. Vi skal ha mye penger for han.

 

De som ligger tynnest an er Darmian og Rojo. De to selges sannsynligvis til utlandet, så heller ikke der er det noen hast å få de unna denne uka. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...