Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det flere ganger tidligere, og sier igjen. Vi er nødt å konkurrere om de beste engelske spillere hele tiden. Vi må ha flere av dem på laget og det er en fordel om det er skikkelig gode spillere.

 

Stones har vært solid i lang tid og vil være en spennende spiller for de fleste klubbene i England.

 

Helt enig. Synes selv det er en romantisk tanke å ha flest engelskmenn av topplagene i startelleveren også.

 

Ser man på Arsenal, Chelsea og City starter de ofte kamper med få eller ingen engelskmenn. Arsenal hadde null engelskmenn fra start mot Bayern. Null! Chelsea hadde én mot Porto. City hadde to mot Sevilla. 

Lenke til kommentar

 

Vardy kommer til å bli knalldyr. Har ikke Leicester satt prislapp på £15m? Mye for en one-season-wonder på snart 30.

Det er jo et kupp i forhold til Liverpools spisskjøp de siste årene. Suarez er unntaket.

 

 

Mange rare spisskjøp fra vår side under Rodgers, ja. Mener også at Sturridge og Ings var gode kjøp, iallfall førstnevnte selv om han har vært et skademareritt. Lambert, Borini, Balotelli og Aspas har vært direkte dårlige kjøp. Origi er litt 50/50, fortsatt ung, men har på ingen måte overbevist. Spent på Benteke. Jeg tror Klopp kommer til å få mer ut av han enn Rodgers ville klart. Vi får se.

 

Men dette er en United-tråd. :p

 

Jeg så forøvrig at ryktene om Robben svirrer igjen, og at LvG og Robben visstnok skal ha lyst på en gjenforening.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har sagt det flere ganger tidligere, og sier igjen. Vi er nødt å konkurrere om de beste engelske spillere hele tiden. Vi må ha flere av dem på laget og det er en fordel om det er skikkelig gode spillere.

 

Stones har vært solid i lang tid og vil være en spennende spiller for de fleste klubbene i England.

Helt enig. Synes selv det er en romantisk tanke å ha flest engelskmenn av topplagene i startelleveren også.

 

Ser man på Arsenal, Chelsea og City starter de ofte kamper med få eller ingen engelskmenn. Arsenal hadde null engelskmenn fra start mot Bayern. Null! Chelsea hadde én mot Porto. City hadde to mot Sevilla.

Det du glemmer å si her er at nesten alle var ute med skade. Bare Gibbs som var skadefri vel?

Lenke til kommentar

Det du glemmer å si her er at nesten alle var ute med skade. Bare Gibbs som var skadefri vel?

Tja. Dette er det jeg tenker på som Wengers foretrukne startoppstilling:

Cech; Bellerin, BFG, Kos, Monreal; Coq, Cazorla; Ramsey, Özil, Sanchez; Giroud.

 

Ingen engelskmenn. Gibbs starter ikke. Walcott er vel førstevalg på topp avhengig av motstander. Ellers rullerer dere med Wilshere og Ox hvis de er skadefrie. Disse fire er vel også de eneste engelske som er i nærheten av fast plass på laget deres?

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det så snodig? Flere profiler har gått til Kina. Anelka, Drogba også vel?

 

Så får han jo spille samme med Kjartansson da. Ikke galt det!

Litt forskjell på Anelka og Rooney da, førstnevnte har vel vært i over 10 klubber i sin karriere.

Jojo. Poenget var mer at det ikke er helt utenkelig. Kanskje ikke nå, men når kontrakten hans utløper. Selv om det kanskje er mer aktuelt med USA kanskje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...