Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier LETT ja til den dealen! Har sansen for Villa selv om han er blitt eldre og er litt skadeutsatt!

Samt, så kan vi le av Rooney når han snakker scouser-spansk !

Skrevet

Bortsett fra én langtidsskade har Villa faktisk ikke hatt store skadeproblemer i det hele tatt. Han har faktisk spilt 40+ kamper totalt i elleve av de siste tolv sesongene.

Skrevet (endret)

@InsiderMUFC

As I have been saying, and mentioned this morning, a medical has indeed been booked at Bridgewater Hospital: It is #Thiago. #MUFC #FCB

EDIT: Den ble visst slettet fort.

EDIT2: Og endret til

@InsiderMUFC

As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Er ikke medisinsk sjekk på Carrington før til neste år? Mener sånt fortsatt foregår på Bridgewater enn så lenge.

I så fall er det omvisning, om den tweeten skulle vise seg å stemme.

@InsiderMUFC

As I mentioned this morning, a medical has indeed been booked at the Bridgewater Hospital- It is very likely to be #Thiago's. #MUFC #FCB

Skrevet (endret)

------------ DDG ---------------

Rafael - Rio - Vidic - Baines

----- Carrick - Thiago --------

---------- Kagawa -------------

--- Nani --- Rvp --- Villa -----

:roll:

Endret av banansplitt™
Skrevet (endret)

Bare putter litt ved bensin på bålet

Shamoon Hafez ‏@ShamoonHafez 29m

Thiago Alcantara agrees deal to join #MUFC in principle but still negotiating certain details of his contract (PA)

Adetunji Emmanuel ‏@AEO_Emmanuel 4m

Manchester United Agree Five-Year Deal with Barcelona Star Thiago Alcantara: £17m Move Within 48 Hours

ManUtd Stuff ‏@ManUtdStuff 4h

Mazinho, Thiago's father, has sold his restaurant 'Campechano' in Barcelona. [as]

EDIT: Bensin brenner bedre enn ved.

Endret av banansplitt™
Skrevet

Vi får vel svar når Moyes møter pressen i dag. Håper det er Thiago inn og "dessverre ønsker Rooney og forlate klubben. Vi har takket ja til alt for mye penger + Villa/Sanchez fra Barcelona for Rooney".

Skrevet (endret)

Ah - jeg er bipolar med Rooney. Om han virkelig ønsker å bli, og viser at han er motivert - vil jeg da beholde ham? JA!

Om han ønsker å dra, og vi får inn et ok bud fra hvem som helst - vil jeg da selge ham? Ja, men vi må samtidig hente Thiago + en eller annen offensiv spiller...

Endret av Sovehest
Skrevet

Tactical Newspaper ‏@TacticNewspaper 3m

David Moyes' first United press conference on Sky Sports News from 4pm today. Should be interesting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...