Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel logisk. Men hvordan i svarte skal jeg få billetter da? Jeg har jo ikke VISA og ingen har av foreldrene mine har mulighet til å betale! Jeg vil på den konserten! Fuuuck!

 

- Hvorfor har du ikke VISA?

- Hvorfor har ikke foreldrene dine mulighet til å hjelpe deg?

 

At du ikke har VISA betyr at du kanskje bor hjemme. Hvorfor kan du ikke bare låne kortet dems og bestille?

 

 

Noen som forresten veit hvor mange billetter som ble solgt i dag?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Det er vel logisk. Men hvordan i svarte skal jeg få billetter da? Jeg har jo ikke VISA og ingen har av foreldrene mine har mulighet til å betale! Jeg vil på den konserten! Fuuuck!

 

- Hvorfor har du ikke VISA?

- Hvorfor har ikke foreldrene dine mulighet til å hjelpe deg?

 

At du ikke har VISA betyr at du kanskje bor hjemme. Hvorfor kan du ikke bare låne kortet dems og bestille?

 

 

Noen som forresten veit hvor mange billetter som ble solgt i dag?

 

- Er 16 år.

- Mamma er i Finland og pappa er i en time (lærer).

 

Bor også på internat så det blir litt vanskelig å låne korta deres.

Lenke til kommentar

Hender jo rett som det er at dem som sitter kl9 og trykker ikke kommer gjennom, mens det kommer noen idioter i 12-13-14 tiden å bare suser rett igjennom, tickets purchased, mens stakkaren som har sittet der siden kl.9 ikke får noenting. (Dette har hendt meg, jeg satt å trykket kl9, kom faen ikke gjennom, så ringer min bror meg "JEG KJØPTE NETTOP BILLETTER ZOMG ZOMG"). Heldigvis hadde han 1 til meg å :D

Lenke til kommentar
Telefon er i grunn bare å glemme. Jeg får problemer når det er 15 i kø, liksom, da må jeg ringe hundre ganger for å i det hele tatt å få svar, for det kommer bare "Nettet er opptatt".

 

Skulker alltid skolen jeg og når det er utrolig viktige ting som dette. :)

 

Selvsagt. Det får da være måte på prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Billettene kom i posten i dag! :)

 

Uff, da må jeg få den fyllesjuke ræva mi ut i postkassa for å titte da jo ikke bra :)

 

Nei det er godt å få billettene før resten av haugen, siden det helt sikkert er en del billetter som blir stjålet i postkasser rundt om kring siden det er en sånn liten fin billettservice logo på konserten...

Lenke til kommentar

Ja. Er utrolig at dem bruker de konvoluttene dem bruker. Alle veit at på tirsdag/onsdag/torsdag neste uke, så kommer det til å være MANGE billettservice-konvolutter som inneholder Metallicabilletter der ute i det langstrakte landet vårt. Bare å forsyne seg. Det som er bra derimot, er at billettservice har rutiner for stjålne billetter, det vil si at de kan sperre billetter som blir stjålet. Så da får tyven/de folka tyven solgte billettene til seg en liten overraskelse på selve konsertdagen.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...