Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare le litt jeg altså..... like mye kaos hveeeer gang.. så starter storekaoset 23 når vanlig salg er igang :!:

 

Er nå bare å vente til mandagen, tror jeg skal sitte å spise frokost når billettsalget starter og følge denne tråden i samme slengen, blir mett og underholdt samtidig :D

 

 

 

Billettene var knirkefritt i boks, fem over ni, så da er det vare å vente til april til moroa begynner igjen :)

 

Edit:

 

@Jefecito

 

Stand er sitteplasser, ser også forskjell på prisen på billettene, ståplassene er 100 kroner billigere enn sitteplass :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Khaffner

 

Er virkelig "Stand" sitteplass og "General Admission" ståplass? Skal bestille nå og setter pris på raskt svar.

Når du velger "Stand" eller "General Admission" i rullgardinen endres rullgardinen nedenfor. Når jeg endret til "Stand" kunne man velge områder i rullgardinen under. Når jeg valgte "general admission" sto det "unummertet ståplass" i rullgardinen nedenfor.

 

er bare å prøve :)

Lenke til kommentar
Hvilket passord er det man skal skrive inn? Prøvde membershipnr, men det funket ikke. Fikk bare feilmelding.

 

Du må inn på metclub.com og trykke på My Account der vil du finne en linje hvor det står: Your personal ticket pre-sale code is:

 

Den skal du bruke.

 

Edit:

 

Ikke den settningen men, koden som står bak kommaet :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Når jeg var på AC/DC konserten i februar på telenor så slapp de oss inn på "feil" inngang. Har i prinsippet ingenting å si, men er bare for at man ikke skal få kaos. Sitteplasser på Telenor virker utrolig stusselig. Så noen videor av folk som satt på tribunen og det var bare så utrolig fattig i forhold til å stå på gulvet.

Lenke til kommentar

Fleirtalet av billettane blir solgt på rundt 20 minutter (+/- nokre minutt), men det er mogleg å få tak i seinere også. Det er alltid billettar som har vore inaktive pga reservasjon som blir aktive fleire timar etter release.

 

Forrige billettrunde var det mange som tok turen inn i 12/13-tida, og hadde ingen problemer med å komme seg gjennom både 2 og 3 gonger.

Lenke til kommentar

Er jo øl-servering på telenor arena, så du må vel være 18? eller kanskje dette bare gjelder for Rockefeller? I følge av voksen går det vel greit tenker jeg. Selv om, ifjor sommer, da jeg var 17, så skulle jeg på konsert med mine foreldre i Langesund, der det var 18-årsgrense, og jeg ble stoppet i døra, ikke pga at jeg var under 18, men pga at jeg var 17. Alle mellom 0-16 og 18+ kom inn(0-16 i følge av foreldre etc ofc.) begrunnelsen var at jeg kunne snike meg unna og at det kunne være vanskelig å se om jeg var over 18 eller ikke. Ordnet seg etter at min Far tok en alvorsprat med lederen der, men allikavell, Merkelig regel. Men så unger og folk som var nødt til å være under 18, sånn 16-17 på AC/DC så det er sikkert ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Tenker å melde meg inn i MetClub nå, og bestille billetter med det samme. Noen kompiser av meg sa tidligere i dag at de som er MetClub members får stå hel fremst foran scenen i et "lukket område", er det virkleig sånn :p? Noen som vet når pre-sale slutter, er det noen frist?

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
*redigert*

 

Muligens, men var da plenty med småunger i Spektrum i under konsertene i sommer? Øl-salg var det også, men du må vise leg (om nødvendig) om du skal kjøpe alkohol. Skal sies at jeg ikke var på de konsertene, så snakker utifra det jeg har hørt.

 

Var 13 åringer i Køben forresten. Selv om aldersgrensen for alkohol er 16 i Danmark.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror ikke det er noe problem, men det er jo bare å kjøpe billetene det og se hva det står. Så finner du bare en "barnevakt" hvis du trenger det :) Jeg er 19, så jeg melder meg frivillig til å passe på alle dere små barn som trenger det :p (hvis jeg får billett da, må gjennom Billettservice helvete først :tease: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...