Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No leaf clover er jævli fet live, hørte den på valle i 07' , den også orion. Litt uten om det vanelige.

 

Helt uenig. Syntes den passet utrolig dårlig live, og refrenget ble utrolig rart kontra S/M.

Selfølgelig er den best på S&M, men syntes det var morro å høre den live, er ikke så ofte den blir spilt liksom. Men for all del, trenger den ikke på telenor arena nå, hørt den før live, er jo andre sanger som hadde vært bedre å hørt.

Lenke til kommentar

Har ikke noe særlig erfaring i bestilling av billetter når det er snakk om at de forsvinner i løpet av 15 min. Noen av dere erfarne som kan gi meg noen tips :)? Tenker på: Når skal jeg begynne å finne billetter for å ha størst sjans (litt før-, akkurat- eller litt etter kl. 09.00)? Hvis systemet klikker gang på gang, er det f.eks en idé å logge ut, og inn igjen... eller skal jeg bare fortsette å prøve?

Lenke til kommentar
Flere PC'er, flere nettlesere per PC. Det er mitt tips. Og IKKE trykk refresh/oppdater når du står i kø.

Hørtes veldig lurt ut ja ;) Men man må vell ikke ha et titals acounter for å bestille (hvis man bruker flere pcer/browsere)?

 

Da er det vell bare å følge riktig klokke og begynne å lete etter billetter når klokka passerer 09.00 - og ikke trykk refresh :roll:

Lenke til kommentar
Er egentlig ingenting som hjelper. Billettsiden har et køsystem man blir plassert i uansett om man klikker Refresh nøyaktig kl 09:00. Enten kommer du først og får kjøpt, ellers står du lengre bak og må bare vente. Refresh hjelper ingenting for da ender du bakerst i køen igjen.

 

Bør vel ta med at dette køsystemet fungerer svært dårlig. Det å komme først i køen, er på ingen måte synonymt med å få billett.

Lenke til kommentar
Dette kan løses, mot 300 kroner i året... Da får du også T-skjorte årlig, og 4 utgaver av SO WHAT! magazine.. VEL verdt pengene!

Det morsomme her er jo at jeg ER medlem, og at på grunn av mastercard-fuck på slutten av betalinga ble koden min brukt opp. Jammen ikke mange billettservice-folk som ville hjelpe meg heller.

 

Derav stresset i morgen tidlig. Har igjen, liten tro på at det går veien.

Lenke til kommentar
En ting er sikkert. Denne tråden kommer til å bli meget underholdende rundt klokken ni i morgen tidlig. :p

 

 

 

Får man ny T-shirt hvert år? Ikke bare når man bli medlem som en del av medlemspakken?

 

En ny t-skjorte HVERT år, ja :D

 

Og egne "10-år som medlem"-skjorter o.l.

 

Dette kan løses, mot 300 kroner i året... Da får du også T-skjorte årlig, og 4 utgaver av SO WHAT! magazine.. VEL verdt pengene!

Det morsomme her er jo at jeg ER medlem, og at på grunn av mastercard-fuck på slutten av betalinga ble koden min brukt opp. Jammen ikke mange billettservice-folk som ville hjelpe meg heller.

 

Derav stresset i morgen tidlig. Har igjen, liten tro på at det går veien.

 

Samme skjedde med meg en gang, men da fikset de det etter 5 minutter på telefonen. Sesjonen med bestilling timer ut, og da frigjøres billetten og koden...

 

 

Er egentlig ingenting som hjelper. Billettsiden har et køsystem man blir plassert i uansett om man klikker Refresh nøyaktig kl 09:00. Enten kommer du først og får kjøpt, ellers står du lengre bak og må bare vente. Refresh hjelper ingenting for da ender du bakerst i køen igjen.

 

Bør vel ta med at dette køsystemet fungerer svært dårlig. Det å komme først i køen, er på ingen måte synonymt med å få billett.

 

+100000000000 - Det er bingoservice de luxe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...