Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dette garanterer du? I såfall kjøper jeg opp alle. Det har vært null stress å få 1500-2000 for enkeltbilletter de siste 3 gangene Metallica har vært i Norge.

 

Tull! Den første i 2007 var dette tilfellet, men i både 2008 og 2009 har politiet kontrollert Finn.no og sørget for at billetter ikke blir solgt dyrere (som da blir svartesalg).

Jeg var på begge konsertene i juni/juli, og jeg kjøpte begge billettene på Finn for original pris ;)

Lenke til kommentar
Og dette garanterer du? I såfall kjøper jeg opp alle. Det har vært null stress å få 1500-2000 for enkeltbilletter de siste 3 gangene Metallica har vært i Norge.

 

Tull! Den første i 2007 var dette tilfellet, men i både 2008 og 2009 har politiet kontrollert Finn.no og sørget for at billetter ikke blir solgt dyrere (som da blir svartesalg).

Jeg var på begge konsertene i juni/juli, og jeg kjøpte begge billettene på Finn for original pris ;)

 

Flott for deg og idioti av de som solgte deg de ;) Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...