Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kan løses, mot 300 kroner i året... Da får du også T-skjorte årlig, og 4 utgaver av SO WHAT! magazine.. VEL verdt pengene!

Det morsomme her er jo at jeg ER medlem, og at på grunn av mastercard-fuck på slutten av betalinga ble koden min brukt opp. Jammen ikke mange billettservice-folk som ville hjelpe meg heller.

Da skulle du ha ringt billettservice (noe du sikkert gjorde, siden du sier at det var få som ville hjelpe deg). De skulle ha resatt koden din slik at du får prøvd igjen om du ringer. Ståplasser var ikke utsolgt før to timer før presalet slutta (klokka 15.00 på fredag), og sitteplasser var fortsatt tilgjengelig da. Så du hadde god tid. Kjedelig om billettservice-kundebehandleren ikke resatte koden din, for det skal dem gjøre. Om du ikke fikk til det, så skulle du ha vært på MetClub-forumet "Poor Posting Me". Der var det en egen sticky med presale info og support, og MetClubs Dan gjorde en super innsats (satt oppe til to-halv tre på natta for hans del), og han sendte blandt annet ut nye koder til de som opplevde det samme som du gjorde.

 

En ting er sikkert. Denne tråden kommer til å bli meget underholdende rundt klokken ni i morgen tidlig. :p

Jepp, og jeg er her for å "nyte" det! Haha! :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Må si det er deilig å sitte her med to billetter i hånda, og å slippe alt det styret i morgen tidlig. Var i Spektrum i kveld på Deep Purple, og da var det flere som hadde satt opp camp utenfor billettkontoret.

Lenke til kommentar
noen som vet hvor mange billetter som kan bestilles om gangen på billettservice.no? Har fått i oppdrag å kjøpe 5 stk men hører rykter om at en kun får kjøpt 4...? Noen som kan bekrefte dette?

6 stykker.

Hvis det blir kjøpt mer enn 6 stk. på samme navn, adresse, kontonr. el.l. er det stor sannsynlighet at de blir slettet.

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som foretrekker sitteplasser? Trodde de billettene alltid gikk til sist, til de som ikke fikk ståplasser jeg..

 

 

Jeg satt under begge konsertene i Oslo i år. Jeg var veldig skeptisk til å begynne med, men det var fantastisk! For det første kan du sitte under og mellom oppvarmingsbandene (selv om jeg sto ganske mye under Lamb of God :D), og for det andre så sitter en ikke akkurat særlig mye så lenge Metallica spiller. Lyden var perfekt, og i motsetning til ståplassene, hadde du full sikt over hele scenen, med alle laserene og lysstrålene som lyste - jeg har kjøpt sitteplasser denne gangen også, men det er mer fordi jeg tar med meg lillebroren min, og han har lett for å bli dårlig, så en ståplass er ikke det ultimate for ham :p

Lenke til kommentar

Det står ganske tydelig hva som er hva.

 

Du velger antall i en rute, og i ruten ved siden av velger du enten "ståplass" eller et av de andre valgene hvis du ønsker sitteplass. I ruta under kan du velge "beste tilgjengelige", eller ønsket felt (om du har valgt sitteplass) eller "unummerert ståplass" om du har valgt ståplass.

 

Pleier også å stå forklaringer helt på høyresiden hvis det er flere valg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Det er sikkert innlysende, men hvis noen av dere ikke har bestilt Metallica-billetter før;

Gå inn NUH!

 

Dere får ikke kjøpt, men gå inn likevel og trykk F5 de neste 40 minuttene, for når klokka nærmer seg 09.00, vil det vært så vanvittig stor pågang at du blir satt på vent, og når ikke frem før alt er utsolgt. Gikk på den smellen tidligere i år ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...