Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

For ett spill!! :D installerte seg automatisk når jeg putta inn disken i PS3, tok ca 20 mil, 8,5gb. Blipp koden fungerte også

 

Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? :( Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? :( Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S

Prøv å kontakt support, kanskje det er en sjanse for å få en ny kode siden det er så mange som har det problemet.

Lenke til kommentar

Elkjøp. Forhåndsbestilt. Mail på fredag om "Sendt". Oslo. Ikke noe i postkassen i dag heller. Fuck elkjøp.

Stikker å kjøper det i en butikk nå. Så får jeg heller sende spillet jeg omsider får i postkassen, tilbake. :(

edit. http://www.expert.no/aktuelt/gtav/ Expert har GTA V til 379,- dagstilbud i dag. 1500 stk. Heldig jeg har en expert like med meg. Da er det bare å springe opp!

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...