Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

vis flyten i spillet er som vist i denne traileren har rockstar gjort en ekstremt god jobb med hw de har tilgjengelig. er dog veldig avventende til en 3 part får tilgang på en vanlig konsoll og kan fortelle hvorvidt det er smooth fps eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævlig synd at de ikke utvikler for pc. Sykt skuffa med tanke på hvor utrolig det ser ut.

Enig. Nå betyr ikke grafikk alt, og spillet ser i og for seg morsomt ut, men det blir veldig antiklimatisk når det grafiske er såpass begrensa som man kan se i traileren. Det minner ikke mye om noe jeg har spilt på de siste to PC-ene mine, hvilket vil si at grafikken ser svært gammel ut. Nå er jo selvsagt konsollene det slippes på eldgamle, men likevel. Det oser ikke 2013 av dette, men mer 2005. Jeg håper uansett det kommer en PC-versjon etterhvert, så det ihvertfall kan bli litt skarpere.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Min "holde seg unna konsollkjøp"-holdning har aldri vært mer presset. Herregud, dette ser bra ut.

 

Men jeg velger å vente til over jul. Da får de god tid til å forhåpentligvis annonsere en pc-versjon, eller så får jeg tak i en billig PS3 på grunn av lanseringene av de nye konsollene.

Lenke til kommentar

Ser jo hvor bra f.eks. The last of Us flyter med den grafikken det har. Tror det bir helt vilt, virker som last of us og gta 5 kommer til å bli ståendes som 2 spill som viser hva man faktisk kunne gjøre med gammel hw.

 

20-25 fps. Last of Us sliter med store fps problem men bruker motion blur for å skjule det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Enig. Nå betyr ikke grafikk alt, og spillet ser i og for seg morsomt ut, men det blir veldig antiklimatisk når det grafiske er såpass begrensa som man kan se i traileren. Det minner ikke mye om noe jeg har spilt på de siste to PC-ene mine, hvilket vil si at grafikken ser svært gammel ut. Nå er jo selvsagt konsollene det slippes på eldgamle, men likevel. Det oser ikke 2013 av dette, men mer 2005. Jeg håper uansett det kommer en PC-versjon etterhvert, så det ihvertfall kan bli litt skarpere.

Grafikken driter jeg i. Gta er gta. Går heller i det at jeg ikke klarer å spille på en konsoll. Gidder heller ikke bruke penger på en ny en etter jeg solgte min gamle og bråkete.
Lenke til kommentar

Noen som har noen idé hvorvidt de vil kjøpe den til PS3, eller Xbox360!? For oss som har begge, altså..? Uten å starte noen krig, så har vel Xbox generelt vært litt/marginalt bedre på multiplattformspill..? Dessuten har jeg GTA4 på MS sin plattform også, så blir nok å skaffe GTA5 der også (liker å ha samlinger til samme konsoll).. På en annen side, så mener jeg at videoen viser gameplay på en PS3!?

 

Hva tenker folket!? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen som har noen idé hvorvidt de vil kjøpe den til PS3, eller Xbox360!? For oss som har begge, altså..? Uten å starte noen krig, så har vel Xbox generelt vært litt/marginalt bedre på multiplattformspill..? Dessuten har jeg GTA4 på MS sin plattform også, så blir nok å skaffe GTA5 der også (liker å ha samlinger til samme konsoll).. På en annen side, så mener jeg at videoen viser gameplay på en PS3!?

 

Hva tenker folket!? :)

 

tja, jeg ville ha collecters editon så jeg har safet og bestilt begge til det komer fram hvilken av konsollene det kjører best på.

Lenke til kommentar

Ble ikke ivrig i det jeg så traileren. Har mista all hype etter jeg har fått inn i meg at det ikke lanseres på pc. Egentlig helt greit.

 

Når det kommer til traileren, ser det ut som den spilldrømmen alle har lengtet etter.

Alle vet at det kommer til PC etter hvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...