Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler vel at 99% av "detektivarbeidet" er overfortolkning av tilgjengelig informasjon for å prøve finne ting som peker i retning av vedkommendes egen forventning/forhåpninger om hva et nytt gta skal inneholde. De få gangene det faktisk kommer noe ut av det er det selvsagt moro, mens gud så mye BS.

Lenke til kommentar

Jeg håper på et gjensyn med London.

 

Jeg likte GTA: London da det kom, og jeg trur Rockstar kunne laget noen virkelig kule britiske ganstere.Er også litt lei den evig rulleringen av LA, LV og NYC, og hvis vi beveger oss ut av USA så er det en fordel.

Enig med du. Byrjar bli litt lei dei amerikanske stereotypane som går igjen heile veien. Litt britisk krim ala Lock Stock og Snatch hadde ikkje vore feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før San Andreas så jeg hvert eneste lille screenshot, rykte, scans fra magasiner og lekkasjer. Det var ikke en dag jeg ikke diskuterte spillet i månedene før release. Tror nok det ødela en del av totalopplevelsen når selve spillet kom ut.

 

Men denne trailerne skal jeg se! Utrolig spent. Antar vi får vite setting, tidsperiode og kanskje noe om hovedpersonen(e).

Lenke til kommentar

Jeg synes det tristeste med dette med spillanseringer og sånt er at jo eldre du blir jo mindre legger du i det selv om du innerst inne har skikkelig lyst til å game hardcore halve natta.

Gleder meg stort til å spille GTAV og flere andre spill utover høsten, for jeg vet at jeg ikke blir skuffet, men dagene er nok forbi hvor jeg kan sitte 6-8 timer utover kvelden og 14 timer i strekk lørdag og søndag. Har til og med til gode å kjøpe BF3 og Uncharted 3 kom visstnok ut i dag? Glemt å glede meg, rett og slett...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg holder pusten, men jeg merker at det kribler litt i magen nå. Rockstar er nok det selskapet som har klart å lage flest spill som jeg har kunnet kose meg med over lang tid:

 

GTAIII: spilte det nærmest sammenhengende med en kompis i en uke (litt "hjelp" måtte til) da jeg hadde kjøpt det og spilte leenge etter det også. Var først lei da neste GTA kom ut.

San Andreas og Vice City:Holdt meg opptatt like lenge - ihvertfall San Andreas som gjorde at jeg utforska masse ting i flere timer istedenfor å gjøre missions.

GTAIV: Maaaaaaaaaaaassssse i starten. Ble blåst bort av grafikken og hvor fordømt svært LC var. Desverre likte jeg ikke historien og alt "det alvorlige" så gikk litt fortere lei..

 

Håper på en blanding av IV og GTAIII:SA

Lenke til kommentar

Etter min mening så er den beste av de i 3d Vice city, lett å bli kjent med kartet, og meget underholdende..

 

SA ble for stort, og la til for mange elementer etter min mening.. Man klarte aldri å huske hele kartet i hodet, ellers var vel ikke story den beste heller..

 

GTA IV, god historie, og med tilleggspakkene og så får spillet en ny dimensjon.. Mye av det man leste om og hørte om på GTA IV er jo ting man gjorde i tilleggspakkene og omvendt.. Nydelig sydd sammen disse historiene :)

 

Var dog litt lite å gjøre forutenom på GTA IV, og kartet var litt vel stort der og.. GPS'en funker derimot meget bra.

 

 

edit: 2,5 min igjen til trailer nå

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...