Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Los Santos ligger i San Andreas.

 

Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet.

 

Virker ikke som at San Fierro og Las Venturas er med, men ser ut til at det er store områder rundt byen. Men i den første traileren til det opprinnelige San Andreas var Los Santos den eneste byen som ble vist frem.

 

Jeg blir svært skuffet hvis ikke de er med, men det er alt for tidlig å si enda. Men hele "greia" med SA var jo nettopp det at man hadde ALT, altså 3 kjente byer med en herlig landvei, ørken, småbyer (you name it) imellom!

Tipper det er med et større område. Man ser jo fjellet (fra SA)i starten av traileren og det flyet som flyer over vinrankene (?) indikerer jo at det er et større område enn bare Los Santos.

Lenke til kommentar

Endelig hjemme og digg å kunne konstatere at Los Santos er stedet. Har ikke sett tegn på Las Venturas og San Fierro, men jeg så noen øde områder som enten bare kretser rundt byen eller så grenser de til en annen by. Om det er noen fler byer i spillet så tror jeg bare Las Venturas er med i GTAV, ikke minst pga detaljnivået som sees i traileren og de er minnebegrensende, men også siden R* en gang nevnte at de syntes Liberty City var helt passe størrelse..

 

Etter å ha sett traileren et par ganger:

1. Det første jeg ser en bikkje. WTF? We get dogs now?? +1

2. New guy in town: beste inngangsmåten når man skal starte et slikt spill +1

3. Grafikken. Vakker "Vice City"-inspirert grafikk. Deilige trær. Det er liksom RDR i HD +1

4. Stemmen til fyren. Jeg hører at dette er en jeg vil være. Raspete og litt eplekjekk +1

5. Cabrioletene kan nå ha taket oppe eller nede. Liten, men kul, detalj +1

6. Designerhusene i skrenten over Los Santos er dilig detaljerte. +1

7. Propellfly! Du kan spraye gift på illegale jordbærplukkere +10

8. Realistiske skiltplater på bilene istedenfor byens navn +1

9. Kan se ut som om boligsalg/eiendomshandel er med i spillet +2

10. Hallo. En bil som ligner på R8 Spyder? Det er win i min bok! +5

11. Jagerfly!! Gi faen i propellflyet. Missiler på illegale jordbærplukkere!! +10

12. Nattklubber. Begynte å virke litt kult i GTAIV:TBOGT - håper på noe dypere: drive nattklubb +2

13. Det kan se ut som om du kan style biler til en viss grad. Sett flere "Brian-biler" +1

14. Learjet, eller Streamliner er tilbake. Thanks! +1

 

Føler også at historien vil være noe sånt som at du er en ny fyr i byen, lav arbeiderklasse men med ambisjoner, jobber deg opp via eiendomshaier, mafia og filmbransjen (kanskje mindre enn forventet?) og er til slutt en relativt viktigere fyr enn det Niko endte opp som, men ikke helt oppe i toppen av næringskjeden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kom over et bilde klippet fra 4Chan (altså ingen i utgangspunktet troverdig kilde) hvor det var en fyr som visstnok jobbet med GTA V la ut en del informasjon.

 

Penger spiller en stor rolle (passer bra inn med trailerens underliggende tema), tagging er tilbake og det samme er bilstyling, PC-porten blir gjort av Rockstar Leeds og den har release samme dag som spillet.

 

Sto også en del om historien og hvordan den slutter, men i tilfelle det faktisk stemmer går jeg ikke inn på det her.

Lenke til kommentar

Så kjedelig ut.

Hadde håpet på noe mer orginalt som GTA i Beijing eller kanskje i Europa, for eksempel Moskva.

Er ganske lei GTA i Amerika nå, de sikter seg inn på typisk amerikansk populærkultur fra 90-tallet, med klar Baywatch-referanse i den nye traileren. Så for meg blir det litt ute av kontekst med 2011.

 

Skulle det vært i USA, kunne jeg likt meg noe i midtvesten. For eksempel i Texas, der de kunne bragt inn aktuelle problemer fra grensen til Mexiko og ulovlig innvandring. Og hvor fett hadde det ikke vært å kjempet mot (Walker) Texas Rangers lololol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så kjedelig ut.

Hadde håpet på noe mer orginalt som GTA i Beijing eller kanskje i Europa, for eksempel Moskva.

Er ganske lei GTA i Amerika nå, de sikter seg inn på typisk amerikansk populærkultur fra 90-tallet, med klar Baywatch-referanse i den nye traileren. Så for meg blir det litt ute av kontekst med 2011.

 

Spillet er satt til moderne tid. Det er jo sånn det ser ut nede på stranda der i L.A. Tviler på at det var noe Baywatch-referanse. Et spill satt til Amerika er det tryggeste. Det er kulturen som flest kjenner til. Et spill satt til Kina eller Russland hadde ikke blitt like bra. London kunne ha funket, men tror det hadde blitt en litt kjedelig by å kjøre rundt i. Stappfullt av landmarks, men flate og strake veier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så kjedelig ut.

Hadde håpet på noe mer orginalt som GTA i Beijing eller kanskje i Europa, for eksempel Moskva.

Er ganske lei GTA i Amerika nå, de sikter seg inn på typisk amerikansk populærkultur fra 90-tallet, med klar Baywatch-referanse i den nye traileren. Så for meg blir det litt ute av kontekst med 2011.

 

Spillet er satt til moderne tid. Det er jo sånn det ser ut nede på stranda der i L.A. Tviler på at det var noe Baywatch-referanse. Et spill satt til Amerika er det tryggeste. Det er kulturen som flest kjenner til. Et spill satt til Kina eller Russland hadde ikke blitt like bra. London kunne ha funket, men tror det hadde blitt en litt kjedelig by å kjøre rundt i. Stappfullt av landmarks, men flate og strake veier.

 

What he said.

 

San Andreas området er jo "perfekt", mangler omtrent bare snø så har man ganske mange tenkelige landskapstyper, isdenfor bare "en storby". Det eneste jeg faktisk kan sette fingern på er at vi har vært der før og det kunne derfor bli litt kjedelig, men utfri videoen ser det ut som landskapene er såpass redesigna at det blir en helt ny og fantastisk opplevelse.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Så kjedelig ut.

Hadde håpet på noe mer orginalt som GTA i Beijing eller kanskje i Europa, for eksempel Moskva.

Er ganske lei GTA i Amerika nå, de sikter seg inn på typisk amerikansk populærkultur fra 90-tallet, med klar Baywatch-referanse i den nye traileren. Så for meg blir det litt ute av kontekst med 2011.

 

Spillet er satt til moderne tid. Det er jo sånn det ser ut nede på stranda der i L.A. Tviler på at det var noe Baywatch-referanse. Et spill satt til Amerika er det tryggeste. Det er kulturen som flest kjenner til. Et spill satt til Kina eller Russland hadde ikke blitt like bra. London kunne ha funket, men tror det hadde blitt en litt kjedelig by å kjøre rundt i. Stappfullt av landmarks, men flate og strake veier.

 

LA er en enorm, nærmest helt flat by. Kjent for stappfulle motorveier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...