Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Los Santos ligger i San Andreas.

 

Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet.

 

 

Var det forresten "Frank West" som voicet hovedkarakteren? Terence J. Rotolo altså. Han har jo dekket kriger.

Lenke til kommentar

Ikke kom her å si at GTA: London var søren ikke nytt heller, skurra.

 

GTA: London kom ut i 1999 og var en tilleggsutgivelse til det første GTA. Det hadde kun 18 missions. Jeg synes ikke det er oppbrukt.

 

Jeg hadde likt å se London, ja. Men jeg hadde vært kjempefornøyd så lenge de gikk for noe annet enn en by vi har sett flere ganger før. Dette blir tredje gang vi besøker San Andreas, og jeg synes Rockstar kunne brukte fantasien litt bedre.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Los Santos ligger i San Andreas.

 

Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet.

 

Virker ikke som at San Fierro og Las Venturas er med, men ser ut til at det er store områder rundt byen. Men i den første traileren til det opprinnelige San Andreas var Los Santos den eneste byen som ble vist frem.

Lenke til kommentar

Los Santos ligger i San Andreas.

 

Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet.

 

Virker ikke som at San Fierro og Las Venturas er med, men ser ut til at det er store områder rundt byen. Men i den første traileren til det opprinnelige San Andreas var Los Santos den eneste byen som ble vist frem.

 

Jeg blir svært skuffet hvis ikke de er med, men det er alt for tidlig å si enda. Men hele "greia" med SA var jo nettopp det at man hadde ALT, altså 3 kjente byer med en herlig landvei, ørken, småbyer (you name it) imellom!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...