Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sies at V-en i logoen matcher med 5 dollar seddelen fra 1899, og det er helt sant, de er så si helt identiske. Jeg tenkte litt igjennom dette og kom fram til at jeg tror R* kødder litt med oss der. Tenk deg da og robbe en skikkelig hemmisbil fra tidlig 1900 tallet og kjøre i maks 45 km/t. Tror jeg ikke hadde blitt en suksess. Og når det gjelder RPG stylen så hørte, eller leste jeg at R* var interesert i noen funksjoner som blir brukt i Fable, blant annet at alle personer på gaten skulle ha forsjellig personalitet. Og at de skulle være "random generert", dette er jeg litt mer usikker på..

 

En ting er iallefall sikkert, jeg gleder meg til den 2 :):)

Endret av SoundWound
Lenke til kommentar

Det sies at V-en i logoen matcher med 5 dollar seddelen fra 1899, og det er helt sant, de er så si helt identiske. Jeg tenkte litt igjennom dette og kom fram til at jeg tror R* kødder litt med oss der. Tenk deg da og robbe en skikkelig hemmisbil fra tidlig 1900 tallet og kjøre i maks 45 km/t. Tror jeg ikke hadde blitt en suksess. Og når det gjelder RPG stylen så hørte, eller leste jeg at R* var interesert i noen funksjoner som blir brukt i Fable, blant annet at alle personer på gaten skulle ha forsjellig personalitet. Og at de skulle være "random generert", dette er jeg litt mer usikker på..

 

Fin teori. Nå har Rockstar laget Red Dead Redemption (1911) og L.A Noire (1947). Stiller meg tvilsom til at de vil lage et spill som er satt til "gamledager" igjen.

 

Føler meg ganske sikker på at vi får et spill satt til moderne tid. At fokuset er på penger i logoen er jo ganske naturlig for dagens økonomiske situasjon. Men kan jo også tenkes at spillet er satt til 80-tallet, også hvor penger var et stort fokus. Men på 80-tallet var det Wall Street og New York som var plassen for pengehaiene. Jeg tror og håper at de ikke skal lage et nytt Liberty City.

 

Men neste uke har vi svaret. :)

Lenke til kommentar

Tror hele internett krasjer under pågangen på onsdag.

Første kikk på et nytt GTA-spill kommer til å være en fantastisk dag for meg selv når jeg er gammel og grå.

 

Hva håper jeg på: Et mer realistisk San Andreas. Altså, mer selskaper og butikker å bruke pengene på, men pengene trenger ikke å komme rennende inn.

 

Og gi meg fly!

Lenke til kommentar

Om det er penger og business som er temaet skal en ikke se bort ifra at det legges vekt på investeringer som i f.eks eiendom. Hadde jo vært kult om man faktisk kunne bruke pengene på noe ut i spillet og ha en levende økonomi. Når man kommer halvveis i de andre GTA-spillene er jo penger ikke noe problem. Millioner av dollar uten noe å bruke dem på.

Lenke til kommentar

Om de skal sette økonomi inn i spillet, må de også ha en økonomi ut. Altså om vi bruker penger på å kjøpe en eiendom, må vi også betale avgifter osv på eiendommen, så det ikke bare blir mye inn på konto, men ingenting ut.

 

Det jeg virkelig kunne tenkt meg er å kunne laget hovedpersonen litt som du vil. Altså bestemt det meste av utseende. Selvsagt begrense det innenfor hvilken sjanger spillet er lagt til.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Rockastar har gjort seg flid med trailerne til sine tidligere storspill, så jeg har skyhøye forventninger til morgendagens trailer. En liten smakebit av hva som kan vente oss, eventuell hovedperson og ikke minst byen håper jeg vi får se :)

 

Håper jeg også, vill se litt av alt, og jeg tror vi får vite en del, iogmed at R* har sannsynligvis holdt dette hemmelig en stund. Håper som alle andre at dette blir litt realistisk, og at de gjærne setter in et par RPG elementer. Under et døgn til trailer, skal se den på direkten xD

Lenke til kommentar

Rockastar har gjort seg flid med trailerne til sine tidligere storspill, så jeg har skyhøye forventninger til morgendagens trailer. En liten smakebit av hva som kan vente oss, eventuell hovedperson og ikke minst byen håper jeg vi får se :)

 

Er ganske sikker på at vi får se både by, miljø og hovedperson. Har hvertfall vært sånn med de forrige teaserne.

 

Nesten uvirkelig at det er i morgen. Jeg trodde den personlige hypen ville falle med alderen, men er like gira nå som jeg var med Vice City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...