Gå til innhold

Windows 7 - Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, ang. disse familie-lisensene så heter det;

 

"I paketet ingår installation för upp till 3 användare i samma hem"

 

Hvorledes får MS sjekket at det er "innen familien"?

 

Er jo kanskje litt fristene for gode naboer som ikke har kjøpt W7 ennå, å spleise på en 3-pack :D

Lenke til kommentar
Fikk beskjed da jeg kjøpte min bærbare en måned siden at jeg fikk gratis upgrade til w7. Har Vista nå. Hvordan gjør jeg dette?

 

Du skal ha fått med en kupong med kjøpet ditt, så skal du registrere deg på en side til selskapet du kjøpte pcen av, så sender de ut Windows 7 platen til deg.

De sender ut i den rekkefølgen de får inn registreringer, så alle som har gjort dette før deg kommer før deg i køen, så det kan jo ta litt tid om du ikke har gjort som det sto fra dag 1.

 

Men gjør det nå, så får du den en gang i fremtiden i alle fall.

 

Argh... og så jeg som har bestilt den fra Amazon isteden da. Jaja, hvis gavepapir-innpakningen funker gjennom tollen er det jo greit men hvis ikke så koster det meg ca 150 kroner ekstra som egentlig ikke er så alt for mye å grine over... :roll:

 

Rapportene kommer inn fra flere som har brukt gift wrap nå og ingen har sluppet unna toll og moms så langt. Så du må nok belage deg på å betale det du skal ja....

 

Btw, ang. disse familie-lisensene så heter det;

 

"I paketet ingår installation för upp till 3 användare i samma hem"

 

Hvorledes får MS sjekket at det er "innen familien"?

 

Er jo kanskje litt fristene for gode naboer som ikke har kjøpt W7 ennå, å spleise på en 3-pack :D

 

De får jo ikke sjekket det da....familier kan både ha forskjellige etternavn, forskjellige adresser, forskjellige IPer etc, så hvis noen vil spleise så er det jo greit.

Men det bør jo være noen du stoler på da, for hvis de blir fristet til å legge den inn på en ekstra pc, så baller det på seg.

Lenke til kommentar
Jeg vil endre min mediaknapp på tastaturet til å åpne winamp istedenfor windows media player. Hvor kan jeg endre dette i windows 7?

 

:hmm: denne tråden heter:

 

Windows 7 - Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc

 

så du bør nok lage et eget tråd !

da er det kanskje flere som svarer

Lenke til kommentar
så du bør nok lage et eget tråd !

da er det kanskje flere som svarer

What the fuck?

Jeg quoter førstesiden:

Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit.

Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit.

Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon.

Dette må du vel bruke driver-software for tastaturet til ...

Jeg må i hvert fall det for mitt Logitech-tastatur.

Lenke til kommentar

Er vel greit å stille spørsmål om diverse her i tråden, men P@age har jo et poeng at det kan være større sjanse for at du får svar i en egen tråd enn i denne, for bakdelen med slike tråder er at folk svarer på mange områder, kanskje sider foran ditt spørsmål, og da "drukner" saken din blant alt det andre.

 

Men du har helt rett at tråden er for alle spørsmål.

Lenke til kommentar
:dribble: hva mener du med det

Han spurte et spørsmål om Windows 7?

 

:tease: jeg spørte hva han mente med dette stygge engelske utrykket:

" what the fuck " :blush:

 

men seriøst, tåler dere ikke litt spøkefullt svar.

 

jeg har svart for å hjelpe, for å få mest mulig respons til hans problemet.

 

i " Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc " tråden står det ingenting om software problemer i utgangspunktet.

korriger meg hvis jeg tar feil

 

mvh og god helg

Lenke til kommentar

Noen som vellykket har fått Windows 7 i posten etter å ha bestilt Windows 7 Upgrade Offer fra Acer? (Tilbudet du får hvis du har kjøpt ny bærbar PC med Vista Home Premium eller bedre i senere tid)

 

Når jeg går inn på ordrestatus (via tredjeparten Mentor Media Corp) så står det følgende:

 

Ordrestatus: Pending for Payment

Betalingsstatus: Venter på avregning

 

Jeg har penger på kontoen. Kan muligens hende det er lang kø på ordrene? Jeg gikk inn på Acer sine sider og bestilte den 22. oktober.

Endret av BorN
Lenke til kommentar
så du bør nok lage et eget tråd !

da er det kanskje flere som svarer

What the fuck?

Jeg quoter førstesiden:

Tråden er også for alle drøftinger rundt Windows 7, altså fra småsnakk til nyttig info. [...] Tråden handler om Windows 7 erfaringer, spørsmål og informasjon, enkelt og greit.

Jeg vil drøfte medietastenes innstillinger og jeg stiller spørsmål og søker informasjon.

 

 

gjøres via tastaturet instillinger ( somregel egen software ) og har fint lite med win 7 og gjøre .

Lenke til kommentar
gjøres via tastaturet instillinger ( somregel egen software ) og har fint lite med win 7 og gjøre .

Ok. Det finnes ikke eget software, det er drivere i windows og innstillinger i windows media player som gir tastaturet dets funksjon. Jeg var på utkikk etter informasjon om hvordan man kunne stille på disse innstillingene i windows 7. Mener å huske at jeg kunne stille på dette i tidligere versjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...