Gå til innhold

Vi tar temperaturen på Voksenlan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Den mannlige overvekten er til å ta og føle på, bare en kvinne har funnet veien hit."

Gjett tre ganger hvem som våkner med en buttplugg etter den første natta?

Dette er et voksenlan ;)

Skrevet
"Den mannlige overvekten er til å ta og føle på, bare en kvinne har funnet veien hit."

Gjett tre ganger hvem som våkner med en buttplugg etter den første natta?

Dette er et voksenlan ;)

Hvorfor lukter det ironi helt hit? :p

Skrevet (endret)

Dette hørtes jo koselig ut! Hvorfor må man ha faddere hvis man er under 25? Får bli med i 2011 når jeg fyller 25 :p

Endret av Feh
Skrevet

"Voksenlan"... Tviler sterkt på at jeg føler meg voksen neste år.. våkner opp 24/7/10 og "hey! jeg er voksen".. Men er sikkert forskjell på folk ;)

Skrevet
God idè å dra på voksenlan og fremdeles spille det samme som man gjorde når man var 16 da ! :-)

Pac-Man? Leisure Suit Larry? Eller rett og slett brettspill?

Skrevet

Seriøst? Selv er jeg 24, og det var da kommet mye mer enn brettspill da jeg var 15-16. (HL - CS, UT, C&C & Red Alert, Total Annihilation, StarCraft, Colin McRae, osv osv.)

Syns forresten at voksen LAN høres veldig gøy ut! :)

Skrevet

Simen1: Quake, Quake2, Unreal etc.. :)

Var vel i STOR grad med å finansiere bredbåndsutbyggingen så mye jeg spilte Quake2 på nettet, to isdn linjer gikk med,Sukk, det var tider. En mester var jeg, hadde en kontroller som het Spaceorb. Og jeg er gamlere enn 25 ;)

Gjest Slettet-66d37
Skrevet

Ahh. Synd jeg ikke så dette tidligere, da hadde jeg garantert kommet og dratt med min bror også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...