Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg sitter og følger med på pakkesporing på en ordre jeg la inn før helga. jeg ser nå at pakken ble innlevert på leveringsterminal på morgenen i dag. Det jeg lurer på er egentlig hvordan denne pakken utleveres, kommer den på døra (i såfall når?) eller hentes den på postkontor. jeg finner lite info på dustin homes hjemmesider, men kan legge til at posten informerer om at pakken min er en såkalt "CarryOn HomeShopping BulkSplit".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hentes på postkontor for varer under 20kg: http://www.dustinhome.no/vilkar-for-leveranse/page/1883

Tusen takk, da er det ikke noe problem med eventuell levering på dør og mine arbeidstider. Skjønner forsåvidt ikke hvordan jeg ikke fant den siden du linker til.

 

EDIT: Et spørsmål til, er delivery depot en snodig måte å si postkontor på?

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Litt smått irriterende.

 

Skal ha 3 hovedprodukter hvor ingen av dem er innenfor noe som særlig mange bestiller, heller særdeles sjelden. Alt er på lager.

Etter å ha lagt inn 12-15 produkter og bekreftet kommer 2 av de 3 hovedproduktene opp som rest.

 

Dette luktet "vi later som vi har den på lager" lang vei. Men jeg skal ikke klage før jeg ser om ordren blir sent på 1-3 dager som det stå på restproduktene. Ellers glad jeg da valgte faktura og ikke kortbetaling. Men gjenstår å se om jeg må delbetale noe før den sendes?

 

EDIT:

I tillegg var det noe merkelig med websidene deres som gjorde at første gang jeg skulle velge "faktura" som betaling så ble alle ordrelinjene doblet og selv om jeg ikke fullførte denne ordren fikk jeg da en ordrebekreftelse på mail på dette.

 

Etter at jeg oppdaget dette er nå begge ordrer er avbestilt per mail.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg kansellere ett order i dustinhome? Betalte med kort om det har noe og si.

 

Utrolig teit spørsmål men men.

 

EDIT:

 

 

Endring av ordre

Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home AS. Endring kan skje pr telefon til kundeservice på 21 04 40 10 eller pr e-post: [email protected] kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket. OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!

 

 

Endret av pxK
Lenke til kommentar

Dustin er konge!

Ny skjerm, HDD, HDD kabinett og SSD disk kjøpt. Glemte selvfølgelig HDMI kabel. I tillegg er jeg ikke registrert som student. Jeg ringte så inn og fikk HDMI kabelen gratis og studentkonto ettersom ordren allerede var betalt! HDMI kabelen er jo ikke dyr, men at jeg slapp å slette ordren og lage en ny en var skikkelig kjekt.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Det er i strid mot salgsbetingelser:

 

Endring av ordre

Du har mulighet til å endre ordren kostnadsfritt fram til at leveransen har blitt pakket hos Dustin home AS. Endring kan skje pr telefon til kundeservice på 21 04 40 10 eller pr e-post: [email protected] kan ikke endre ordren etter at ordren er pakket. OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!

 

Kilde: http://www.dustinhome.no/salgsbetingelser/page/1860?group=2612&pageID=1860

 

uanset jeg digger det selv når jeg får slik service, synd det er ikke sånn overalt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...