Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, skjermkortet er det eneste kortet som står i maskinen nå, så om det løsner faller den ned på psu. Temperaturen er en anen sak :-)

 

Sjekker egentlig ganske ofte at cpu kjøleren fortsatt er der, da jeg synes den står litt på skrå, og at den er litt tung. Så blir nok ikke noe problem, da sidedøren detter av hele tiden :p

Lenke til kommentar

Ikke selve skjermkortet jeg mener. Når du monterer en slik kjøler som du skal kjøpe så har du én diger kjøleribbe for selve kjernen samt mange små kjøleribber for RAM etc. som også behøver avkjøling. Da skjermkortet monteres opp ned så kan det være fort gjort at en av disse bittesmå kjøleribbene faller av hvis man er uheldig eller bruker dårlig lim/pads. I så tilfelle vil de mest sannsynlig bare falle ned på den store kjøleribben og det merker man ikke før kortet ryker, eller at man forhåpentligvis hører det/ser det.

 

Litt mye offtopic nå. Beklager :innocent:

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Da har den ikke blitt sendt fra hovedlager i Sverige. Den endrer nok status i løpet av dagen eller morgendagen. Du kan også kopiere sporingskoden inn i posten sin søketjeneste.

 

Tror den går fra Dustin --> Stockholm --> Oslo --> til din plass.

 

Tror også at du ikke får opp noe før den er på vei, eller har kommet til Stockholm.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Akkurat lagt inn en grei ordre, venter på en del som er på fjernlager, men ellers rask og grei support.

Raskt svar og oppklaring på mail. Var også billigere/samme pris på hva jeg kjøpte.

 

Så da har man forhåpentligvis nytt prosjekt å sette sammen til uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...