Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har steike lyst på TG neste år. Får prøve å drage med nokre kompisar og overtale mor mi til å få lov.

Kva er gjennomsnittsalderen på ein TG-deltakar?

Det blir kanskje skummelt for ein stakkarsleg liten 16-åring som meg å fare på TG utan erfaring eller nokon som kan veilede meg :p

Skrevet

Det er mange sekstenåringer der, altså. Broren min og kameratene hans har vært der siden de var fjorten, og har alltid hatt det kjempefint. Sett deg på HW-rekka hvis du bestemmer deg for å dra, så har du plutselig 70 folk å være med. :)

Skrevet

Eg har steike lyst på TG neste år. Får prøve å drage med nokre kompisar og overtale mor mi til å få lov.

Kva er gjennomsnittsalderen på ein TG-deltakar?

Det blir kanskje skummelt for ein stakkarsleg liten 16-åring som meg å fare på TG utan erfaring eller nokon som kan veilede meg :p

er 16 år jeg og 3 andre kompiser. første gang på TG og satt på HW-rekka. jævelig koselig, og anbefalt :)

Skrevet

Noen som har det med å overdrive :p

Men får vel ta kvelden her, nærmer seg 30 timer siden sist jeg sov så må vel sove litt om man skal hente seg inn til tirsdag :)

DAMN, TG10 er over. Can't wait for TG11! Vell kanskje greit at det er et år til så har man noe å glede seg til :p

Skrevet (endret)

Kanskje noen har spilleliste på spotify som de brukte på TG?

I stedet for å ramse opp sang for sang :p

Endret av Dernel
Skrevet

Uff, det er alltid like trist å reise fra TG. Slår meg bestandig først når jeg er kommet et stykke avgårde nordover, at faen, Tg er over for i år. :cry:

Kanskje man skulle prøvd å kommet seg til dreamhack? :hmm:

Noen som forresten vet hva den dreamhack bilen gjorde på TG? Stod en svenskregistrert Peugeot med dreamhack logo på, ved parkeringsplassen. I wuz leik WTF.

Skrevet (endret)

Ah frister å bli med i HW-rekka neste år. Så ut som om dere hadde det bra borti kroken der. Alle jeg var der med spilte bare teite spill og la seg klokken 1-2 :(

Endret av Habitats
Skrevet

Jeg tror jeg skal søke Crwe til neste år, CFAD ga et meget godt innblikk i Crewet :) Anbefaler alle som har tenkt på crew men er usikkre om å søke seg til Crew For A Day!

Skrevet

Jeg tror jeg skal søke Crwe til neste år, CFAD ga et meget godt innblikk i Crewet :) Anbefaler alle som har tenkt på crew men er usikkre om å søke seg til Crew For A Day!

Hvor var du i CFAD? Kanskje jeg hilste på deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...