Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

The Gathering 2010 tråden

 

Yes! Da er det den tiden igjen. Iom. at Team24 allerede i år også er godt igang med planleggingen (forhåpentligvis mer gjennomtenkt og gjennomprøvd denne gangen) tar jeg på meg ansvaret for en TG2010-tråd, iom at Scotty ikke har laget en enda. Dersom du vil ha ansvaret / ta over Scotty - skrik ut.

 

Nyttige linker:

En liten FAQ:

 


  • Q: Hva er The Gathering?

  • A: TG er verdens nest største datatreff(etter Dreamhack). Det er omtrent 5500 deltakere på arrangementet, som befinner seg i Vikingskipet i Hamar.
     

  • Q: Hva koster billettene?

  • A: I 2008 kostet billettene 779,- (740,- for billetten + 39,- i PTN-avgift) - hva de kommer på i år får vi vente å se på :-)
     

  • Q: Når er TG?

  • A: Onsdag (31. Mars) til Søndag (4. April) i påskeferien.
     

  • Q: Hvor kjøper jeg billettene?

  • A: På partyticket.net, når de gis ut.
     

  • Q: Når blir billettene lagt ut for salg?

  • A: Det vet vi ikke enda. Rundt juletider er vanlig, februar har skjedd.
     

  • Q: Når kan jeg resevere plass?

  • A: Veldig opp og ned, alt fra januar til mars.
     

  • Q: Hvor stor plass får jeg?

  • A: 80cm bredde, 60cm dybde om det blir som før.
     

  • Q: Blir det HW-rekke i '09 også?

  • A: Ja, satser på det - tråd kommer snart :)
     

  • Q: Hvordan komme dit?

  • A: Bil, buss, tog, fly. Det blir arrangert TG-busser etterhvert, spør i tråden.
     

  • Q: Er det dusjer der?

  • A: Ja, det er mange dusjer der, bruk de ofte!!
     

  • Q: Hvor sover man?

  • A: Man sover rundt hallen, enten i oppmerket område eller i gangene som går rundt hele hallen, husk at det er betong der, så ta med liggeunderlag, og hvis du lar sove-tingene dine ligge der du sov så har andre lov til å bruke/flytte det som de vil. Det finns også et par oppvarmede sovetelt på utsiden av hallen.
     

  • Q: Hva med mat?

  • A: De siste årene har det vært vannkokere og microbølgeovner der, så ta med f.eks rett i koppen eller lignende, det er også muligheter for å kjøpe mat i kantina. Pass dog på å spis sunnt, ikke bare junkfood og dårlig mat - som TøseGuri så fint sa det; da ender du i verste fall opp med anus vulcanus (diaré) under oppholdet, og det vil du ikke!.
     

  • Q: Jeg har ett lite 12v kjøleskap, kan jeg ta med det?

  • A: Nei, alle hvitevarer blir tatt av crew, uansett om det går på 12v eller 230v, du kan kjøpe kjøle-ellementer til brus hos info-crew, og bytte denne inn i en kald når den har blitt varm.
     

  • Q: Hva med støy?

  • A: Det er en del støy på TG. Spesielt når hodet ditt noen ganger må takle hundre-og-ørten låter samtidig. Slitsomt! Du har to løsninger om du vil unngå å bli sinnsvill: Gode, tette og lukkede øreklokker. Eller sov-i-ro! De lille gummisakene du stapper i øret vet du? Gule som regel. Anbefaler en liten eske med disse! 60 spenn på Jernia, garantert billigere alle andre steder.. Gikk for en 50-lapp på Partyshop under TG08.

 

 

NB! Før du spør spørsmål i tråden som kan virke vanlige, så se igjennom TG sin offisielle FAQ. Takk!

 

EDIT: Ang spørsmål rundt årets HW-rekke vil Iceman komme tilbake med mer info om dette snarest.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahem! :ph34r:

 

 

Jonas aka Nopros sier:

Hvis jeg kker har skaffet meg en pc innen TG så forventer jeg at noen av dere tar dere en tur utenom skipet og hilser på meg

Petter 42 sier:

OK

- Adrian Ɛ> sier:

trenger ikke PC på TG

Jonas aka Nopros sier:

ikke* Dumme tastatur

Tοrgєя sier:

will do, jonas!

- Adrian Ɛ> sier:

det er sinnsykt gøy der uten også

Jonas aka Nopros sier:

Nice Torger

Petter 42 sier:

yeah

jeg satt nesten ikke på maskina mi på tg

Jonas aka Nopros sier:

Jojo vurderte det, men da ble jeg mobba av alle i klassen

Petter 42 sier:

hang bare borte his adrian

Tοrgєя sier:

jeg satt heller ikke på maskinen min på tg

Jonas aka Nopros sier:

Dope ned TheMartine, det er det jeg skal gjøre på TG

Tοrgєя sier:

satt som regel i en stol

Petter 42 sier:

hun skal vel sitte med meg i år også

 

 

 

Ikke morsomt, bare jeg som er overtrøtt.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...