Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siemn\Mumriken: Jeg har kjøpt meg en ny Ocz 60gb Vertex 2( måtte når netshop hadde timessalg:P samt at Vertex 1 30gb kostet det samme eller faktisk mer i fjor og er tregere...og ikke sandforce)

Uansett da, jeg skal blant annet ha Steam på den...har rundt 30 spill der, så skal Bc2 der og Black Ops samt MoH når de 2 kommer.

 

Det jeg lurer på er om dere merker noe forskjell fra da dere hadde det på "vanlig" hd?

 

Og som sluttsetning så skriver jeg det som står på klistremerket som følger med den 60gb`en..."MY SSD ARE FASTER THEN YOUR HD" :!:

 

min pappa er sterkere enn din pappa...men mora mi er sterkest av de 2 da :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjører med 30gb Vertex 1 til os nå og 2x150gb Raptorer i Raid 0. Ny oppsettet( ikke helt ny pc, bare byttet hk og kabinett )

blir 2x30gb Vertex 1 i Raid, 2x150 Raptor i raid samt den 60gb Vertex 2 til steam og 4-5 av de spillene jeg spiller mest :thumbup:

 

Loading-tiden var det jeg "forventet" eller trodde da..så takk for svarene fra dere begge :thumbup:

 

 

Edit: ssdene skal forøvrig i egen raidkontroller etterhvert.

Men de som kjenner meg vet at mitt prosjekt er et livstids-prosjekt...jeg blir aldri ferdig :!:

Og helt ærlig så vil jeg ikke det heller:P

 

 

Og til de som vil ha en ekstra nisse på friendslista si så kan de legge til Nooki

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...