Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har 1.00 W/L som defender :cool::w00t:

Eg syns faktisk at W/L og score per minute er det einaste som gjelder. Bryr meg ikkje om at eg har 0.75 K/D, så lenge eg hjelper laget mitt og gjer ein god innsats.

 

Eg prøvde å "snipe" for første gong på lenge.

Traff nokre headshots, og det er veldig tilfredsstillande å treffe rett i skallen og få hundrevis av marksman poeng, men eg føler meg liksom så feig når eg sitter der og gøymer meg bak ein stein. NEVER AGAIN!

Mykje meir tilfredsstillande å meie ned folk med diverse våpen og hjelpe til der ting skjer.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Eg har 1.00 W/L som defender :cool::w00t:

Eg syns faktisk at W/L og score per minute er det einaste som gjelder. Bryr meg ikkje om at eg har 0.75 K/D, så lenge eg hjelper laget mitt og gjer ein god innsats.

 

Eg prøvde å "snipe" for første gong på lenge.

Traff nokre headshots, og det er veldig tilfredsstillande å treffe rett i skallen og få hundrevis av marksman poeng, men eg føler meg liksom så feig når eg sitter der og gøymer meg bak ein stein. NEVER AGAIN!

Mykje meir tilfredsstillande å meie ned folk med diverse våpen og hjelpe til der ting skjer.

Føler at W/L egentlig ikke har så mye og si iogmed at du ofte kommer på helt talentløse lag, og 1 persons harde arbeid har somregel ikke så mye å si om resten av laget sitter igjen oppi en busk og sniper eller noesånt.

Lenke til kommentar

Hm, prøvde på noe det samme igår på Valparaiso og Isla Inocentes :p

Fikk det ikke til, har fått det til ett par ganger med rifle.

Jeg klarer faktisk ganske ofte å treffe med 870 Combat fra første defender basen på isla iocentes og mot f.eks han som styrer UAV, sjåføren i heliet og noen ganger folk som springer :D

Jeg pleier og si "870 Sniper".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...