Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, satt opp Canon EOS500D'en på et stativ rett bak meg ^^,,

Men skal finjustere fraps så jeg får brukt den, igår var den ubrukelig og ødela fps'en for mye.

Tror det skal hjelpe mye å sette destinasjonen på filene til SSD'en min og ikke WD black disken.. men så var det plass da...

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Googlet is your friend: kom over noe som ser ut til gi mening:

 

Its based on the rank of players you kill and are killed by. Killing a player raises your rank by an amount proportional to their rank relative to your rank, and the same thing for dying. Basically it's a measure of K/D ratio and chance.

Lenke til kommentar

Hva teller skill levelen for egenlig? :p

 

Og filmen var grei, likte ikke helt at du brukte ett kamera til å filme skjermen. ++ hiphop musikken passet ikke helt i en bc2 film. :)

 

Hehe musikken er "Haters gonna hate" det er en sang laget for spillet Heroes of Newerth, syns den passet halvveis fint om du hører teksten ^^

Den er heller ikke kopibeskyttet, så youtube kontoen min ikke blir slettet som forrige konto :]

Lenke til kommentar

Googlet is your friend: kom over noe som ser ut til gi mening:

 

Its based on the rank of players you kill and are killed by. Killing a player raises your rank by an amount proportional to their rank relative to your rank, and the same thing for dying. Basically it's a measure of K/D ratio and chance.

 

Skill level fungerer slik: Dreper du folk som har høyere rank enn deg, så går du opp i level. Blir derimot du drept av folk med lavere rank enn deg, så går du ned i level.

 

Er altså ikke så morsomt når du selv ligger på noen og førti i rank, for da er det færre som har høyere rank enn folk som har lavere rank - ergo større mulighet for at din skill level går ned enn at den går opp.

Men sånn er det....:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...