Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du har fått i gang Teamspeak servern igjen Nizzen :thumbup:

 

Skulle gjerne stikke innom, men sitt med et HAT over SiA når den den helvetes strømmen på hybelen tok kvelden på PSU og sikkert litt mer.... Slik skal typisk hender når jeg har nett ordnet meg internett. :nei:

 

Driv å montere den gammle PSU-en så blir kanskje spilling i morgo :D Vist ikke mer problemer dukker opp :thumbup:

Lenke til kommentar

Så vidt eg veit kan ikkje piratversjonen spele multiplayer. Har du spelet på PCen? Tvilar på at crack går.

 

så lenge han har kjøpt versjonen lovlig så kan han få tak i CDkeyen av EA. det er bare å laste ned spillet, men bruk cdkeyen du får fra EA (som er den samme som du fikk med når du spilt spillet) IKKE crack. da funker det :D

 

jeg måtte gjøre det fordi jeg kjøpte spillet via EA Store, MEN EA Download Manager funker ikke i min hovedbruker på min W7 64-bit (og ja det er ekte windows versjon) funker dog i gjeste/test bruker

 

uansett så spiller jeg egentlig på en versjon som ikke er lovlig, men jeg har lovlig cd key og alt sånn, dette er fordi filene til spillet er jo de samme, uansett om de er cracket eller ikke

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

hm.. Tror jeg skal begynne på smoke grenade :p

 

urk... saiga og USAS er pain å golde...

Nja, digger de jeg. Sikt på hode, og ta body armor, og bare gå nærkamp. Funker helt utrolig bra, spesielt med recon og motion mines :-)

Har forresten platinum på begge nå :-) http://bfbcs.com/stats_pc/phasmatic

 

Nice :) skal bare golde dem i første omgang, så får jeg se når det begynner å nærmer seg platinum. (om ca 200 timer spilling).

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Vil anbefale alle om å ALLTID quitte om du ser spelaren "Kintar" in game. Han fekk nettopp TI TUSEN minus poeng, fordi han sjølv, som defender, sprengte alle m-coms.

 

Eg var attacker, men blei fortsatt forbanna. Jævla dustar som skal øydeleggje spelet på den måten.

 

Iallefall i BF2 ble alle med over ca.. 20 minuspoeng kicka.. Litt fail om BFBC2 mangler denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...