Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle får samme svar uansett...

 

Å hva er det?? at den kom i april som jeg fikk?

 

Alle får samme svar uansett...

 

Å hva er det?? at den kom i april som jeg fikk?

ÅÅÅ!! angrer sykt på desire kjøpet nå! fyfan htc er dritt med updates altså!

Lenke til kommentar

Poenget er at de mest sannsynelig holder igjen updates. Når amatører som villainrom lager roms på kort tid, skal det ikke ta lang tid for htc og gi oss det vi fortjener.

 

Det de amatørene gjør er ikke å utvikle en ny rom. De tar en rom som feks htc har laget til en annen telefon å hacker den til å funke på hero. Htc kan ikke gjøre noe slikt, de må utvikle romen ordentlig å passe på at den har god nok kvalitet til kunne slippes til folk som forventer at en offisiel rom skal funke ordentlig. Villain fokuserer vel også bare på hero, men htc har et helt hav av telefoner som skal vedlikeholdes og videreutvikles. Samtidig som de hele tiden gir ut nye telefoner, og utviklingen av en ny rom til en ny telefon vil alltid ha prioritet over å oppdatere en gammel telefon siden det gir lite nye inntekter.

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

<P>

Android 2.2 ser i alle fall digg ut! Skikkelig exchange støtte er også med :)<BR></P><P>Nå er det vel kanskje nexus one som vil får roms først, i og med at den kjører vanilla Android og er "googles egen".</P>

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

http://www.pocket-lint.com/news/33238/htc-phones-android-os-updates

 

The news is unlikely to be any consolation to HTC Hero owners who've been waiting almost a year for an update beyond version 1.6. It looks like just as they plan to get the Android 2.1 update (expected in June) the carrot has been moved further ahead once again.

 

HTC hasn't confirmed if any handsets released prior to 2010 will be getting the Android 2.2

 

Hvor var det smørestasjonen for tålmodighet var?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

http://www.pocket-li...roid-os-updates

 

The news is unlikely to be any consolation to HTC Hero owners who've been waiting almost a year for an update beyond version 1.6. It looks like just as they plan to get the Android 2.1 update (expected in June) the carrot has been moved further ahead once again.

 

HTC hasn't confirmed if any handsets released prior to 2010 will be getting the Android 2.2

 

Hvor var det smørestasjonen for tålmodighet var?

 

Ny dato er vel i september.

Lenke til kommentar

Derfor er jeg veldig glad for at hero har et aktivt forum hvor de lager egne rommer.

Har ikke brukt custom rom lenger enn et par måneder, men lurer på hvorfor jeg ventet så lenge :)

 

To uker, og custom rommene begynner å bli stabile tenker jeg.

Lenke til kommentar

http://www.pocket-li...roid-os-updates

 

The news is unlikely to be any consolation to HTC Hero owners who've been waiting almost a year for an update beyond version 1.6. It looks like just as they plan to get the Android 2.1 update (expected in June) the carrot has been moved further ahead once again.

 

HTC hasn't confirmed if any handsets released prior to 2010 will be getting the Android 2.2

 

Hvor var det smørestasjonen for tålmodighet var?

 

Ny dato er vel i september.

 

Hm, jeg tror dere tolker det sitatet litt feil, det er tatt litt ut av kontekts. Hvis du leser hele artikkelen så får jeg i allefall inntrykket av at det de mener er at hero har nå ventet et år på å endelig får en oppdatering over 1.5, men akkurat i det vi får 2.1(juni) så kommer android 2.2 ut så nå har vi noe nytt å sikle etter.

Lenke til kommentar

Sitatet er ikke tatt ut av kontekst. Siste linje er ganske beskrivende. De har ikke sagt noe om det, dermed vil jeg anta at det er frem med smørestasjon for tålmodighet. Evt. VillainRom og lignende.

 

Med tanke på at Android 2.2 kommer rett rundt hjørnet, og 2010-modellene får det i løpet av året, ser det ut som Hero blir glemt, eller forskjøvet atter en gang. Mener nå jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...