Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Ok, jeg har et irriterende problem. Når jeg Skal flytte noen snarveier på første "skrivebord" til høyre åpner programmene seg i stedet. Jeg vet jeg skal holde inne en liten stund, men det hjelper ikke, de åpner seg allikevel.. Dette gjelder for øyeblikket laputa, twilight eclipse nedtelling, sms counter og et notat program. Noen som har tips? Eneste løsningen jeg vet er å slette programmet, men lite aktuelt når jeg bruker dem.. Help, please?

Prøv å restarte mobilen. Har hørt at det skal hjelpe.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Sync fungerer ikke. Jeg har installert programmet på PC'en min, velger Sync på telefonen, men finner nada. Har prøvd opp til fler ganger. Kan heller ikke trykke på noe i menyene på programet på PC'en. Alt er låst, eneste jeg kan gjøre er å lukke programmet.

 

Noen med samme problem?

Lenke til kommentar

HTC Sync fungerer ikke. Jeg har installert programmet på PC'en min, velger Sync på telefonen, men finner nada. Har prøvd opp til fler ganger. Kan heller ikke trykke på noe i menyene på programet på PC'en. Alt er låst, eneste jeg kan gjøre er å lukke programmet.

 

Noen med samme problem?

 

Jepp, det er noe med driveren som Windows automatisk legger inn ikke støtter Hero. Du finner løsningen med litt googling. Tror jeg måtte finne driver et annet sted og installere istedet. Men det er egentlig fryktelig lite du kan gjøre med HTC Sync-programmet. Det har ingen muligheter for filoverføring, annet enn å installer .apk filer (samme format som market bruker). Hvis du får opp en ny diskstasjon når du plugger i telefonen, trenger du egentlig ikke mere. Bare velg "Mount usb drive" på telefonen, så kan du lage mapper og kopiere filer med windows utforskeren.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det kommer en update fra firmware 1.6 til 2.1 snart. Det er det de prater om. Ting blir litt kjappere og vi får litt mere fancy grafikk i GUI'et..ikke noe å ta på vei for. Telefonen er bugfri og virker som den er.

Rettelse: Fra 1.5 til 2.1 faktisk ;-)

Lenke til kommentar

HTC Sync fungerer ikke. Jeg har installert programmet på PC'en min, velger Sync på telefonen, men finner nada. Har prøvd opp til fler ganger. Kan heller ikke trykke på noe i menyene på programet på PC'en. Alt er låst, eneste jeg kan gjøre er å lukke programmet.

 

Noen med samme problem?

 

Jepp, det er noe med driveren som Windows automatisk legger inn ikke støtter Hero. Du finner løsningen med litt googling. Tror jeg måtte finne driver et annet sted og installere istedet. Men det er egentlig fryktelig lite du kan gjøre med HTC Sync-programmet. Det har ingen muligheter for filoverføring, annet enn å installer .apk filer (samme format som market bruker). Hvis du får opp en ny diskstasjon når du plugger i telefonen, trenger du egentlig ikke mere. Bare velg "Mount usb drive" på telefonen, så kan du lage mapper og kopiere filer med windows utforskeren.

 

kjekt å få driveren til å funke hvis du trenger deling av mobilt nettverk feks. (Om du ikke har rootet og bruker Wifi tethering da <3)

Lenke til kommentar

Hva slags video spiller anbefaler dere til Heroen?

Jeg ser at act1 er en veldig god spiller, men den koster. Finnes det noe tilsvarende gode gratis alternativer.

Selve Hero'en støtter mp4 med h.264 så selve videon er ikke et problem.

Jeg er ute etter en spiller som kan vise .srt tekster og gjerne (helst) .ass tekster også.

Lenke til kommentar

Noen av dere som erfarer at SMS ikke legger seg i logisk rekkefølge? Bruker det vanlige SMS-programmet. (SMS Chomp gjør at ikke alle meldinger kommer inn på telefonen, ser det ut for.)

 

Skulle det ikke komme oppdatering 1.5>2.1 til Hero forrige mnd? Kan noen linke meg den? :)

Lenke til kommentar

Jaså.

Jeg har lagt fra meg HTCen og bruker en gammel SE pga jeg synes HTCen er for treg ift prisen. Har lest lenge om oppdateringen, men den er altså ikke kommet?

 

Synes jeg leser om oppdateringer til HTC-telefoner hele tiden, men dette er kun til alle andre enn Hero?

Lenke til kommentar

Synes jeg leser om oppdateringer til HTC-telefoner hele tiden, men dette er kun til alle andre enn Hero?

Høst 2009. "Ny android kommer til Hero i jul."

Jul 2009. "Ny android utsatt."

Vår 2010. "Ny android kommer neste uke. Nei vent. Utsatt til sommer."

Sommer 2010. "Ny android avlyst. Kjøp ny telefon og gi oss pengene deres."

Lenke til kommentar

Fungerer greit med Slide. En restart i ny og ne gjør den rask og fin.

Har hatt lite problemer med den ROMen, kun nettleseren som kræsjer på enkelte nettsider. Det kan løses lett med en liten patch, eller bruke Opera (som jeg gjør).

Har nesten litt lyst på en Vanilla ROM uten Sense, siden det tar så uuuutrolig lang tid å utvikle. (mest sannsynlig for å få flere til å bli lei av ventetiden og kjøpe Desire/Legend, som igjen er merkelig markedstaktikk).

 

ROM 2.1 er mye bedre enn 1.5, og de som sier at telefonen fungerer helt fint uten har meget rett, men de mangler de nyeste funksjonene, Marked er crap, og endel spill støtter ikke versjoner lavere enn 2.0.

Så til alle dere som sier at firmware 1.5 funker: Slutt å påstå ting før dere har testet alternativene!

 

Og til alle dere som har lagt inn Custom ROM: IKKE oppdater til nyeste offisielle ROM. Det kan kødder opp root tilgang, og ikke sikkert det går an å roote igjen uten en downgrade og heftig hacking. Vent heller på en Custom rom basert på den offisielle

 

EDIT: Slide er en Custom ROM fra Villain, basert på en port fra myTouch etter hva jeg husker. Fungerer finfint

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...