Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så en reportasje fra Korea i vinter, der det var en sprengkuldeperiode, og folk satt med pølser på trikken og fikla med mobilene sine. For kaldt å ta av hanskene, og pølsene hadde visstnok tilnærmet lik ledeevne som en finger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gkør det noe om jeg dropper backup og wipe når jeg oppdaterer til VillianRom 6? Fra VillianRom 5.5

Jeg gadd ikke wipe. Fungerte fint hos meg. Er bare til å kjøre bakcup først. Går oppdateringa skjevt, så er det bare å rulle tilbake til utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Noen som vet om betal apps er på vei til Market i Norge nå? For første gang la jeg i stad merke til at apps jeg har betalt for gjennom å bruke Market Enabler ligger i Downloads seksjonen i Market. Det fungerte også å oppdatere dem.

Det er kun apps jeg har kjøpt før som kommer opp, altså går det ikke an å kjøpe nye og jeg har ikke Market Enabler aktivert.

Endret av -Guardian-
Lenke til kommentar

Titatnium Backup er veldig bra for å ta backup av alle programmer, da beholder du også linken mot Market.

Takk, men brukte Astro File Manager istedet.

 

Men hva er den raskeste ROM'en som finnes? Er så møk lei av at alt mulig dritt skal legges inn på ROM'ene så de reagerer som sirup...

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...