Gå til innhold

Diskusjonstråd: Olympus & Panasonic MicroFourThirds (+ FourThirds)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor i Oslo de selger Retrospective (5)? (Vet at FotoVideo fører de, men de har for tiden bare blå inne.)

 

Når jeg lette etter de sist i Norske butikker fant jeg dem kun hos Fotovideo. Kjøpte en 5' jeg har med overalt hver dag og en 20' jeg bruker når jeg skal ha med alt av blitztriggere, blitzer og objektiver.

Lenke til kommentar

Har ikke funnet en annen butikk i hele norge som har Think Tank Retrospective jeg heller. Jeg bestilte meg en 7'er fra fotovideo i forrige uke, som ikke var på lager. Plutselig ble "forventet på lager"-status endret fra 20.3.13 til 15.5.13!

 

I dag tidlig fikk jeg mail om at ordren var sendt, så de surrer ganske mye med lagerstatus på de der for tiden. Ville tatt lagerstatus som står på nettsiden deres med en klype salt.

Lenke til kommentar

Ville tatt lagerstatus som står på nettsiden deres med en klype salt.

Jeg ville tatt alle lagerstatuser med minst en klype salt, uansett butikk. Inntil de faktisk har det på lageret selv er det så mye usikkerhet at statusen i mange tilfeller er helt meningsløs. Men med standardvarer som importøren har nok av stemmer det ofte rimelig bra.

Lenke til kommentar

Etter å ha gjort endel research på hva som er tilgjengelig av fotobager, endte jeg tilslutt på Billingham Hadley Pro (helt sort utgave). Litt dyrere enn Retrospective 5, men jeg liker virkelig at den ikke ser ut som en fotobag + at en kan ta ut innholdet og bruke den som en helt vanlig messenger bag.

 

7205328090_aa9df2b544.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det prates litt om bærevesker her, jeg kjøpte i går en Lowepro Event Messenger 150 da min gamle væske kun får plass til kameraet med påmontert objektiv.

Jeg har en Pentax K-5, jeg får nå plass til kameraet med påmontert objektiv og to ekstra objektiver. Er også lomme for nettbrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...