Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Hår er ikke turn-off. Det hjelper på å motvirke friksjon fra svette hudoverflater også.

Selv synes jeg naturlig hårvekst, friserte og glattbarberte alle er fine å se.

 

Minuset med glattbarbering er at du kan oppleve stikkende stubber, hår som vokser og krøller seg inne i hårsekken, som kan lede til store røde svuller, og som av og til krever legetilsyn. Det kan komme puss i slike sekker, som i værste fall kan føre til blodforgiftning om du er riktig uheldig dersom du ikke oppsøker lege i tide.

Der lærte jeg meg noe nytt :hmm:

 

Er jo ikke verre enn at man husker å bruke dessinfisering/unirens etter barbering så dreper du bakteriene og lukker porene slik at du unngår dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, hårene kan altså krølle seg og vokse i ring inne i hårsekken. Skjønner ikke hvordan desinfisering kan forhindre ett hårstrå som har blitt løftet litt ut av sekken, kuttet, og så faller på plass igjen noe kortere enn inngangen til porene, å vokse innover slik jeg har beskrevet.

 

Ser noen nevner voksing av hår. Litt upraktisk i og med at en må gjenta dette, og la håret vokse en viss lengde før en kan vokse det på ny. Og da må en innom "skjeggestubbe"-stadiet.

 

Da ville det vært bedre å gå for permanent hårfjerning med laser. Men regningen må du betale for selv. Vet ikke om behandlerne ville følt seg bekvemme med å skyte laser nede i den regionen da. høh hø.

 

Off Topic:

Ser oralsex nevnes. Du som er så ung, vet gjerne ikke hva du går glipp av. Du må for all del ikke nekte ham å slikke deg, men du kan forlange at du selv tar den tiden du trenger for å utforske om dette er noe som passer for deg.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Jeg er en jente på snart 18, er fremdeles jomfru. Men nå har jeg truffet en gutt som jeg tror jeg kommer til å gjøre det med snart.

 

Det jeg er mest sjenert over er hvordan jeg skal se ut nedentil:P Jeg vet at det er mest vanlig for jenter på min alder å være glattbarberte, men siden jeg er ganske tynn føler jeg at jeg ser så "liten" ut om jeg ikke har noe hår der.

Han syntes jo sikkert det samme, men siden jeg vet de fleste på min alder ikke har noe hår bare lurer jeg. Er litt hår "turn-off"??

 

Absolutt ikke!

Det spørs vel til syvende og sist hva gutten din syns,

men nå får du jo min mening. Selv om jeg er 9 år eldre enn deg...

 

Litt hår er egentlig bare fint. Det virker naturlig.

Selv har jeg veldig sansen for at jenta er kreativ,

nå er jeg singel for øyeblikket, men i forholdene jeg har vært i

tidligere, så har jentene overrasket meg med å glattbarbere seg

i blant. Ellers har de som regel hatt litt hår da jeg ikke har noe imot det.

 

Jeg liker veldig godt litt vekst, men samtidig er det jo

best å være glattbarbert hvis du vil bli slikket.

:)

Lenke til kommentar
Da ville det vært bedre å gå for permanent hårfjerning med laser. Men regningen må du betale for selv. Vet ikke om behandlerne ville følt seg bekvemme med å skyte laser nede i den regionen da. høh hø.

 

Man bør vel kanskje også tenke seg litt om før man gjør noe permanent som er en "mote-sak", hva som er populært endrer seg fram og tilbake med tiden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Tror de fleste foretrekker glattbarberte....

 

Jeg barberer meg innimellom.. men ikke alltid blir lett nuppete... men av og til får jeg det fint til... lurt å bruke skum.....

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Linda_*

samme nick som Line, unnskyld, glemte meg, hadde brukt nicket linda tidligere også skrev jeg line på neste.... , så nå kaller jeg meg Linda.

 

Er hår så ekkelt? Synes det er litt sexy når menn liker hår også.... enn at de er helt fisefine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...