Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Landingstripe eller liten trekant er fint, men pass på at høyden på håret ikke er mer en 1cm ca.

 

Noen jenter ser faktisk ikke ut uten litt hår nedentil, ved å glattbarbere seg så fremhever man langt mer kjønnsleppene sine og har man for eksempel en stor klit så kan det bli ganske så flaut.

 

Greit nok at oralsexen blir bedre, men man skal jo heller ikke slikke oppå musa heller :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Mann_21

Hei! Jeg har hatt sex med jenter med hår og uten hår... også veldig tynne jenter på under 50 kilo!

 

Jeg må si at jeg definitivt foretrekker glattbarbert, uten unntak. Barber i det minste fra rumpa og opp forbi musa, og ha maximalt en liten dusk/stripe/trekant øverst. Det ser mye rensligere ut, og det er utrolig deilig å se ei glattbarbert jente, gjerne nybarbert (samme dag). Men husk at om du først begynner å barbere må du nesten fortsette, eller så får du korte, harde hår som stikker, og gjør vondt på leppene og rundt munnen når (ja NÅR) han går ned på deg.

 

Siden det er din første gang, ville jeg ikke tenkt så mye på dette, men siden det er mye vanskeligere sagt enn gjort ville jeg kjørt en safe rute og valgt "kompromiss-løsningen" med liten trekant.

 

Mvh en som vet hva han liker

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har hatt sex med jenter med hår og uten hår... også veldig tynne jenter på under 50 kilo!

 

Jeg må si at jeg definitivt foretrekker glattbarbert, uten unntak. Barber i det minste fra rumpa og opp forbi musa, og ha maximalt en liten dusk/stripe/trekant øverst. Det ser mye rensligere ut, og det er utrolig deilig å se ei glattbarbert jente, gjerne nybarbert (samme dag). Men husk at om du først begynner å barbere må du nesten fortsette, eller så får du korte, harde hår som stikker, og gjør vondt på leppene og rundt munnen når (ja NÅR) han går ned på deg.

 

Siden det er din første gang, ville jeg ikke tenkt så mye på dette, men siden det er mye vanskeligere sagt enn gjort ville jeg kjørt en safe rute og valgt "kompromiss-løsningen" med liten trekant.

 

Mvh en som vet hva han liker

 

Beste innlegget hittil.

Lenke til kommentar

Dette temaet kom opp når jeg nylig snakket med ei vennine.

Vi gutter er vist ganske så kravstore, men gjør vi noe selv med hårene våres? Nope, ikke så veldig mye.

Faktisk så er vi såpass ille at noen av oss slurver såpass mye at danglebæra vises eller at de som har en normal tisseman nesten forsvinner i urskogen.

Lenke til kommentar

Sikkert en sannhet med modifikasjoner. Mange av oss, inkludert meg selv har aldri barbert skogen, eller nøttene eller noenting der nede.

 

Andre igjen er så opptatt av hva andre sier om barbering, at de velger å gjøre det fordi det er "in".

Lenke til kommentar
Sikkert en sannhet med modifikasjoner. Mange av oss, inkludert meg selv har aldri barbert skogen, eller nøttene eller noenting der nede.

 

Andre igjen er så opptatt av hva andre sier om barbering, at de velger å gjøre det fordi det er "in".

 

Tror at det går mer på det praktiske at gutter også barberer seg enn at det er "in".

Lenke til kommentar
Sikkert en sannhet med modifikasjoner. Mange av oss, inkludert meg selv har aldri barbert skogen, eller nøttene eller noenting der nede.

 

Andre igjen er så opptatt av hva andre sier om barbering, at de velger å gjøre det fordi det er "in".

 

Tror at det går mer på det praktiske at gutter også barberer seg enn at det er "in".

 

Javel? Det er jo begrenset hvor praktisk det er, og det er stor forskjell over tid og innenfor aldersgrupper hva som er pop. Personlig tror jeg det går mye på hva som er "in", selv om det selvsagt ikke gjelder alle.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ifg. jentene jeg har prata med, er hår i maten ekkelt for dem også.

Men ikke vet jeg. Jeg skjelver for mye på hendene til å bruke høvel uten at det ender i blodbad, og jeg klarer å kutte meg med maskin også, og det i ansiktet, så jeg er skeptisk til å gjøre noe annet enn å stusse skogen med saks :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...