Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt :p

Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt...

 

 

You deside ;) ?

trimma stripe i midten ca 2 cm fra klitten.

 

Agreed! Hawt :D

 

Menne til wolf;

 

Å Shave hver dag? Gjør du det selv? Hvis jeg ikke klarer å bruke høvel to dager på rad for å ta skjegget så lurer jeg på hvordan det går for jentene om de skal ta det hver dag ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et gattbarbert og rent underliv er et sikkert og godt valg for begge parter . Det faller i smak hos de fleste , er renslig, enkelt og åpner for allrigt oralsex.

 

Personlig syntes jeg det er stilig/sexy med en såkalt stripe eller en liten dott på toppen, bare det ikke blir i veien.

Endret av Nauz
Lenke til kommentar
Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt :p

Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt...

 

 

You deside ;) ?

trimma stripe i midten ca 2 cm fra klitten.

 

Agreed! Hawt :D

 

Menne til wolf;

 

Å Shave hver dag? Gjør du det selv? Hvis jeg ikke klarer å bruke høvel to dager på rad for å ta skjegget så lurer jeg på hvordan det går for jentene om de skal ta det hver dag ^^

Jeg er gutt, litt forskjellig vanskelighetsgrad :tease:

Lenke til kommentar
Jeg er en jente på snart 18, er fremdeles jomfru. Men nå har jeg truffet en gutt som jeg tror jeg kommer til å gjøre det med snart.

 

Det jeg er mest sjenert over er hvordan jeg skal se ut nedentil:P Jeg vet at det er mest vanlig for jenter på min alder å være glattbarberte, men siden jeg er ganske tynn føler jeg at jeg ser så "liten" ut om jeg ikke har noe hår der.

Han syntes jo sikkert det samme, men siden jeg vet de fleste på min alder ikke har noe hår bare lurer jeg. Er litt hår "turn-off"??

 

Du skal velge selv, og ha det sån som du föler deg Trygg på ;)

Men det er en Turn-On om du barberer selve håret på vagina, og sparer på det der oppe (Trimme litt) ;D

Lenke til kommentar
Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt :p

Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt...

 

 

You deside ;) ?

trimma stripe i midten ca 2 cm fra klitten.

 

Agreed! Hawt :D

 

Menne til wolf;

 

Å Shave hver dag? Gjør du det selv? Hvis jeg ikke klarer å bruke høvel to dager på rad for å ta skjegget så lurer jeg på hvordan det går for jentene om de skal ta det hver dag ^^

Jeg er gutt, litt forskjellig vanskelighetsgrad :tease:

 

Les hva jeg skriver gutt fordi jeg er selv av samme skjønn :p Derfor jeg stilte det spm. ved barbering av SKJEGG :p

 

Jeg er en jente på snart 18, er fremdeles jomfru. Men nå har jeg truffet en gutt som jeg tror jeg kommer til å gjøre det med snart.

 

Det jeg er mest sjenert over er hvordan jeg skal se ut nedentil:P Jeg vet at det er mest vanlig for jenter på min alder å være glattbarberte, men siden jeg er ganske tynn føler jeg at jeg ser så "liten" ut om jeg ikke har noe hår der.

Han syntes jo sikkert det samme, men siden jeg vet de fleste på min alder ikke har noe hår bare lurer jeg. Er litt hår "turn-off"??

 

Du skal velge selv, og ha det sån som du föler deg Trygg på ;)

Men det er en Turn-On om du barberer selve håret på vagina, og sparer på det der oppe (Trimme litt) ;D

 

Det er også kos, men der minte du meg på at det er også kjekt å shave hverandre ;) Kan fort bli veldig hawt or veldig pirrende da :p

Lenke til kommentar
Oh, nei. Med skjegg er det da ikke så vanskelig hver dag.

 

Ja, for når du er 16 har du sååååå mye skjegg :p

 

Vel for min del har jeg sår hud i fjesområdet, dette vet jeg at jeg ikke er alene om og hvis det da er flere som er det kan jeg også tenke meg at de har ømfintlighud nedentil også. Derfor stiller jeg spm ved hvordan du kan kreve at en jente skal shave hver dag :p

Lenke til kommentar
Oh, nei. Med skjegg er det da ikke så vanskelig hver dag.

 

Ja, for når du er 16 har du sååååå mye skjegg :p

 

Vel for min del har jeg sår hud i fjesområdet, dette vet jeg at jeg ikke er alene om og hvis det da er flere som er det kan jeg også tenke meg at de har ømfintlighud nedentil også. Derfor stiller jeg spm ved hvordan du kan kreve at en jente skal shave hver dag :p

 

Vel, jeg har skjeggvekst under haken og rundt bartområdet :p Så det blir jo til at jeg barberer daglig.

Lenke til kommentar

Hår er ikke turn-off. Det hjelper på å motvirke friksjon fra svette hudoverflater også.

Selv synes jeg naturlig hårvekst, friserte og glattbarberte alle er fine å se.

 

Minuset med glattbarbering er at du kan oppleve stikkende stubber, hår som vokser og krøller seg inne i hårsekken, som kan lede til store røde svuller, og som av og til krever legetilsyn. Det kan komme puss i slike sekker, som i værste fall kan føre til blodforgiftning om du er riktig uheldig dersom du ikke oppsøker lege i tide.

Lenke til kommentar
Hår er ikke turn-off. Det hjelper på å motvirke friksjon fra svette hudoverflater også.

Selv synes jeg naturlig hårvekst, friserte og glattbarberte alle er fine å se.

 

Minuset med glattbarbering er at du kan oppleve stikkende stubber, hår som vokser og krøller seg inne i hårsekken, som kan lede til store røde svuller, og som av og til krever legetilsyn. Det kan komme puss i slike sekker, som i værste fall kan føre til blodforgiftning om du er riktig uheldig dersom du ikke oppsøker lege i tide.

Der lærte jeg meg noe nytt :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...