Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Spesiellt på de edle nøttene tenker jeg. De er jo ikke alltid på samme plass. Rart det der, hvordan de rører på seg for å holde riktig temperatur på "inkubatoren".

 

Jeg er med deg på den, poenget mitt var vel heller at de fleste jenter foretrekker at snabben ikke har hår, når det kommer til resten går det mer i stussing. Men for å laget et enda større poeng av det du nettopp skrev så kan jeg si følgende; Ballene dine har det bedre jo kaldere de er ^^ Yes da produserer du nemlig "bedre" sæd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spesiellt på de edle nøttene tenker jeg. De er jo ikke alltid på samme plass. Rart det der, hvordan de rører på seg for å holde riktig temperatur på "inkubatoren".

 

Jeg er med deg på den, poenget mitt var vel heller at de fleste jenter foretrekker at snabben ikke har hår, når det kommer til resten går det mer i stussing. Men for å laget et enda større poeng av det du nettopp skrev så kan jeg si følgende; Ballene dine har det bedre jo kaldere de er ^^ Yes da produserer du nemlig "bedre" sæd :)

 

"Snabben" har jo ikke så mye hår heller, det er jo stort sett området rundt. Ellers skal vel testiklene ha ca 35 grader, tviler på de har det så mye bedre om de er nedkjølt.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...