Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sasha Grey

Glatt er ut

V er ut

Stripe er ut

 

Trimmet fin trekant over klitt og glatt barbert fra klitt og helt over på andre siden av Uranus. Sjekk ut Sasha Grey og hennes flotte "bush" ;)

Lenke til kommentar
Fjern det. Bedre under oral sex.

Heh... har ikke akkurat tenkt til å ha oralsex med det første;)

Hah! Hørt den før. Praktiske undersøkelser av saken har vist at sjansene er store for at du raskt ombestemmer deg om omstendighetene skulle legge opp til det. Undersøkelser viser også at sjansene er tilsvarende store for at fyren egentlig gir beng i kjønssveisen din så lenge den ikke stikker eller sprer seg over et abnormt stort areal.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Glatt er lettest, og det er noe alle trives med (untatt nogenlunde fetisj baserte greier).

 

Tja, saken går jo på det at en jente kan jo ikke være glatt 110% av tiden. Litt hår går greit, men da snakker vi akkurat som andre nevner om at det finnes visse grenser :)

Lenke til kommentar
Glatt er lettest, og det er noe alle trives med (untatt nogenlunde fetisj baserte greier).

 

Tja, saken går jo på det at en jente kan jo ikke være glatt 110% av tiden. Litt hår går greit, men da snakker vi akkurat som andre nevner om at det finnes visse grenser :)

 

Shave hver dag funker fett :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente20_*

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt :p

Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt...

 

 

You deside ;) ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...