Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken "frisyre" foretrekker gutter nedentil på jenter?


Gjest Guest_jente17_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente17_*

Jeg er en jente på snart 18, er fremdeles jomfru. Men nå har jeg truffet en gutt som jeg tror jeg kommer til å gjøre det med snart.

 

Det jeg er mest sjenert over er hvordan jeg skal se ut nedentil:P Jeg vet at det er mest vanlig for jenter på min alder å være glattbarberte, men siden jeg er ganske tynn føler jeg at jeg ser så "liten" ut om jeg ikke har noe hår der.

Han syntes jo sikkert det samme, men siden jeg vet de fleste på min alder ikke har noe hår bare lurer jeg. Er litt hår "turn-off"??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varrierer jo fra person til person. Personlig tror jeg ikke det er så mange som bryr seg. Du kan jo tenke på om du bryr deg om han har hår eller ikke?

Men vil du være helt "safe" kan du jo stusse litt. Ha litt hår. Ca. en halv cm kanskje?

Endret av Major_Tom
Lenke til kommentar

Nå i dag er jo alle jenter sminket mer enn en 150 år gammel fjøsdør. Og alle har lange negler og skal på død og liv ha alt som står på "Fin-dame-styling-lista".. Inklusive barbering nedentil..

 

Men nå er det en gruppe som verdsetter det naturlige mer og mer. Og det går mot slutten med glamordronningstylen som ALLE jenter nå liksom skal ha..

 

Jeg vil si til deg som er så ung; ikke tenk på mye på dette. Vær heller naturlig. Kort gjerne litt ned på lengden, og hold det innafor sine grenser så du ikke ser ut som en profet nedentil - så kan du slutte å begymre deg.

 

Det er ikke så viktig som du tror..

Lenke til kommentar

Jeg skal være brennende ærlig, jeg foretrekker helt klart glattbarbert. Jeg er ingen fan av glamordronningstylen som er nevnt tidligere, men akkurat når det gjelder kroppshår liker jeg å ha det på et minimum. Vet ikke hvorfor, men synes bare det ser bedre ut "rent estetisk". Det er kanskje ikke relevant i første omgang hvis det er snakk om første gangen du har sex, men ved oral sex er det sykt greit å slippe å hoste og harke kjønnshår i etterkant.

 

Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente17_*
Fjern det. Bedre under oral sex.

Heh... har ikke akkurat tenkt til å ha oralsex med det første;)

 

Jeg pleier jo å stusse å fjerne litt. Håper dere har rett i at han ikke bryr seg så mye om det... selvom han egentlig er litt typen til det:P

Lenke til kommentar
Fjern det. Bedre under oral sex.

Heh... har ikke akkurat tenkt til å ha oralsex med det første;)

 

Jeg pleier jo å stusse å fjerne litt. Håper dere har rett i at han ikke bryr seg så mye om det... selvom han egentlig er litt typen til det:P

 

Tro meg, det tar ikke mer enn et par tre runder i senga før dere er i gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...